Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten

2016. december 30. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Számtalan apró képből áll össze az életünk, pici puzzle darabokból, amiket kirakva talán egyszer megtaláljuk a céljainkat. Amikor nagyváradi kislányként verset mondtam a karácsonyi ünnepségen, román nyelven olvastam a legszebb meséket, még fogalmam sem volt, hogy egyszer itt fogok ülni Pesten, és a tánc helyett végül az írás lesz a mindenem. Nem láttam előre a jövőmet, de tudtam, hogy csak akkor leszek jó helyen, ha megyek az érzéseim után.

fotorcreated_205.jpgKép1/2/3/4

Ilyen érzések vezetnek akkor is, amikor írok, örömmel tölt el, és kikapcsol. Így tehát az év utolsó hetén sem hagyhattam ki az 5 dolog, ami a héten boldoggá tett posztot. Fogadd szeretettel!

♥ Hétfő

fotorcreated_200.jpgKép

♥ Kedd
fotorcreated_201.jpg
Kép
♥ Szerda
fotorcreated_202.jpg
Kép

♥ Csütörtök
fotorcreated_203.jpg
Kép
♥ Péntek
fotorcreated_204.jpg
Kép

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7612096517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása