Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. június 26. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Emlékszek rá, amikor kislány voltam, nagymamám azt mondta, ha megjön az eső, vele együtt jön a változás is, mely eddig is ott volt a közelükben, csak türelemmel kell legyünk, figyelnünk kell rá és bíznunk benne, hogy az ár elvonulása után nem csak a pusztulás marad hátra, hanem mindaz, ami végül a javunkat szolgálja majd.

fotorcreatedj_3.jpg

Tovább

Ismerd meg a Teva 2016-os tavaszi-nyári kollekcióját!

TEVA - Eredeti, mint te!

A Teva® bemutatja 2016-os tavaszi-nyári kollekcióját, melynek darabjai között mindenki megtalálhatja azt a modellt, ami a személyiségét leginkább tükrözi! Hitelesség és innováció, a Teva mindekinél jobban hisz ezekben! A márka megújult jövőképe nem csak abban nyilvánul meg, hogy a modellek 100%-ban megfelelnek a modern életstílusnak, de abban is, hogy továbbviszi azt a tudást, amit a lábbeligyártás terén a Teva az elmúlt 30 évben megszerzett.

teva-s15_w_flatformuniversal-brwh-8844-01150_lowres.jpg

 Trendszetterek és divatdiktátorok gardróbjából kihagyhatatlanok a Teva legújabb modelljei!

Tovább

Így vess véget a töredezett, szálkás hajnak!

Induljon a hajtöredezés elleni terápia!

A városban sétálva számtalan gyönyörű nőt, fiatal lányt látok, mind nagyon csinos, divatos az öltözékük, csodás a sminkjük, de a legtöbben száraz, töredezett hajjal rendelkezik. Nem tagadom, sajnos én is közéjük tartozom, évekig a legkülönbözőbb festékekkel szőkítettem a hajam, és persze sosem kíméltem a tincseimet, ha kellett naponta mostam, szárítottam, a gyakori formázásról, hajvasalásról már nem is beszélve. Így azonnal felkaptam a fejem, amikor rátaláltam a ghd Advanced Split End Therapy készítményre, mely ha csak a felét teljesíti annak, amit ígér, már megéri a pénzét.

ghd-advanced-split-end-therapy.jpgKép

Tovább

Csatlakozz az Intimissimi #ImAStory kampányhoz!

A szépség és nőiesség jegyében

Az Intimissimi egyedülálló tévéreklám kampányt indított a szépség és a nőiesség megörökítése jegyében. A főszerepben: nyolc különböző országból származó nő, akik mind a saját történetüket mondják el. Az 1996-ban induló olasz fehérneműmárka, az Intimissimi, ma már jelen van több mint 30 országban, összesen 1300 üzletben értékesít világszerte és azoknak a nőknek első számú kedvence, akik minden alkalomhoz a tökéletes melltartót és fehérneműt keresik.

32812_sonya-intimissimi.jpg

Tovább

Városi fiatalok a NUDE by NUBU új kampányának arcai

Smink nélkül a kamerák előtt

A NUBU, amelynek tervezői elnyerték a Glamour Women of the Year legjobb designernek járó díját, június 15-én shopping nighttal ünnepelte új NUDE by NUBU kollekciójának debütálását. A rendezvényen a tervezők elmondták, hogy ezúttal profi modellek helyett olyan fiatalokat választottak a kampányhoz, akik önként jelentkeztek a NUBU felhívására. A résztvevő vendégek kipróbálhatták az üzletben a világ első Leica dual kamerával felszerelt okostelefonját, a Huawei P9-et is.

13417660_10153742474736365_1070942506087902001_n.jpg

Tovább

Hogyan válasszunk alkatunknak megfelelő fürdőruhát?

Idén hódít a flamingó-, papagáj- és pálmafaminta

A nyaralások elengedhetetlen kelléke egy trendi fürdőruha, amelyben bátran flangálhatunk a legnagyobb melegben. Legyél akár sportosabb testalkatú vagy teltebb, nem kell lemondanod a vízparti élményről, a Fashion Days segít, hogy a 2016-os nyári strandszezonban az adottságaidhoz leginkább illő divatos fürdőruhában élvezhesd a napsütést.

fotorcreated_33.jpg

Tovább
süti beállítások módosítása