Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A hónap 5 kedvence // ÁPRILIS

2017. május 01. - Antalfy Krisztina

Gazdálkodjunk helyesen a szépségünkkel

Április hava valóban őrülten szeszély és kiszámíthatatlan volt. Hozott havat, hideg szelet, jégesőt, és a téli kabátot, meg a kötött sálat egész hónapban hordanunk kellett sajnos, hisz a vágyott napsütés sehogy sem akart eljönni. Emiatt elég hosszúnak tűnik ez a tél, és távolinak a tavasz, de ha már így alakult, munka után jól bevackolódtam kedvenc kanapémra, és összeírtam az áprilisi kedvenceimet, amiket szerintem neked is érdemes lesz kipróbálnod.
photocat_78.jpg

1. MAYBELLINE // Fit me! alapozó és korrektor

Tisztában vagyok vele, hogy a szép smink alapja a tiszta, szép arcbőr, de vannak olyan napok, amikor akkor is előbukkannak azok az undok, fránya pattanások, ha fejre állunk, tehetünk mi bármit, ha arcbőrünk eleve pattanásra hajlamos. Azonban vannak remek kozmetikai termékek, melyek használatával azonnal helyre zökkenhet a magabiztosságot. Ilyen a Fit me! alapozója és korrektora, ami olajosabb bőrűek számára jelentheti a megoldást póruscsökkentő és matt hatása miatt.


Fit me! alapozóval teljesen meg vagyok elégedve: felvitele könnyű, fedése megfelelő, valamivel több, mint közepes, felkenése után azonnal mattítja a bőrt. A pórusaimat nem húzza össze, és tartósságát illetően nem adnék neki csillagos ötöst, de a napközbeni korrigálással és a megfelelő púderrel remekül helyt áll.

A Fit me! korrektor nekem nagyon bevált. Szép, természetes a finishe, nem ül be mélyen a szem alatti ráncokba. Nekem a 15-ös, világos árnyalatom van meg belőle, ami tökéletes a szemem alatti részhez, illetve kontúrozáshoz.

2. YAMUNA // Gyümölcssavas peeling

Az érzékeny bőr is igényli a rendszeres hámlasztást, ugyanakkor ajánlott elkerülni a szemcsés radírok okozta mikrosérüléseket. A fekete áfonya, cukornád, cukorjuhar, narancs és citrom kivonatából készült AHA-savas peeling gyengéden, de hatásosan távolítja el az elhalt hámsejteket, ezáltal tisztítja a bőrt, és elősegíti az arckrémek hatóanyagainak felszívódását. Rendszeres használatával segít a bőrt felfrissíteni, és tompítani annak egyenetlenségeit.

img_20170514_181344.jpg
Szerintem:


Nagyon szeretem. Használat után a bőröm olyan puha, finom illatú, mint a babapopsi. Heti egyszer használom, és bár a pattanások ugyanúgy előtörnek a bőrömön azokon a napokon, de a felfrissült, puha bőr érzete egyszerre fantasztikus érzetet kelt. És ami a legjobb benne, hogy nem irrizál, nem pirosítja ki a bőrt.

img_20170514_181404.jpg

3. DOUGLAS // Olajos sminkeltávolító

img_20170514_184328.jpg

Szerintem: 

Nagy rajongója vagyok a micellás sminklemosóknak, és mivel eleve zsírosodásra hajlamos a bőröm kicsit tartottam ettől az olajos lemosótól, de szerencsére kellemeset csalódtam benne. Finom, mégis gyorsan eltávolítja a sminket, még a sűrű szempillaspirált is. Bár használata után marad egy minimális olajos érzet, de nem vészes, éjszakára még jól is jön, hisz a felesleget általában belemasszírozom a bőrömbe.

img_20170514_184341.jpg

4. HEJ TESTÁPOLÓ // Ha szívügyed a természetes kozmetikum

img_20170514_184238.jpgSzerintem:

Oda vagyok a kaktuszos illatáért. Nagyon gyorsan felszívódik és egész napon át remekül hidratálja, puhítja és védi a bőrt, miközben a kaktusz illatával kényeztet. Én naponta használom, indulás előtt bekenem vele a kezeim, amitől édes, selymes tapintású lesz a bőröm.

img_20170514_184244.jpg
5. ISA DORA  // Sculpting Brow Pen vízálló szemöldökformázó

Vékony és vastag vonalak húzására is alkalmas!  

Vastag vonalakhoz:
Használjuk a ceruzát a lapos oldalával párhuzamosan a szemöldökre. Egyetlen mozdulattal, természetes hatást keltve formázható a szemöldök, és kitölthetőek a szemöldökszálak közti rések. A beépített kefe segítségével kifogástalan formába hozhatjuk a szemöldököt!

img_20170514_185951.jpg

Finom vonalakhoz:
Használjuk a ceruza vékony hegyét, és a szemöldökszálak növekedési irányában húzzunk apró vonalakat. Ezzel a módszerrel a szemöldökcsont ívét követve meghosszabbíthatjuk a szemöldököt.

3 színben kapható: 
- 80 Dark Brown
- 82 Medium Brown
- 84 Light Brown

Szerintem:

Annyit mondok, ha elfogy tuti újra beszerzem. Rég volt ennyire tartós szemöldök ceruzám, és a színe is tökéletes - középszőke hajszínem van, világos bőrrel, kék szemekkel. Finom krémes az állaga, és valóban könnyen lehet vele egyszerre vékony és vastagabb vonalat húzni. Mivel sajnos nem születtem egy Kiszel Tünde szemöldökkel, vékonyka szemöldököm ezzel a termékkel pillanatok alatt megszépül, s közben teljesen természetesnek hat.
img_20170514_185956.jpg

Ne feledd! Ahány ember, annyiféle igény és bőrtípus: amik befolyásolhatják a termékről kialakult véleményeket. Én tehát nem befolyásolni szeretnélek, csupán inspirálni, hisz a döntés mindig a Te kezedben van!nevtelen_3_36.png
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3112489517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása