Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. május 12. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Ahhh, de korán van még, és én már a második kávémnál tartok, hajnal óta fent vagyok: felébresztett a szomszéd építkezéshez rendelt betondöngölő, és már nem tudtam visszaaludni. Így legalább bőven maradt időm a reggelimre, meg persze a reggeli kávémra, amit így péntek reggel szívesen elkortyoltam volna a teraszon, de sajnos túlságosan is szakadt az eső, ahhoz, hogy átadjam magam az önfeledt énidőnek. Az idei tavasz valahogy most nem a kedvencem, olyan mint egy undok, hisztis nő, aki azt csinál, amit akar. Nem bírom az ilyen típust!

fotorcreated_539.jpg

Kép1/2/3/4

De legalább visszaültem még egy kis időre a gépemhez, elmajszoltam a piritósomat és megírtam az eheti boldogság posztot, amivel bízom benne, hogy neked is adhatok egy kis inspirációt, és ezt olvasva rádöbbensz, az élet telis-tele van apró, ám annál örömtelibb pillanatokkal, melyek átlendíthetnek a sors legnehezebb időszakain is, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listád…

source_1.gif

♥ Hétfő

fotorcreated_535.jpg

♥ Kedd

fotorcreated_536.jpg

♥ Szerda

s.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreated_537.jpg

♥ Péntek

fotorcreated_538.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1412508693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása