Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Egy Neked való ajándék karácsonyra!

2017. december 12. - Antalfy Krisztina

Válaszd a kiváló minőséget!

Roham léptekkel közeledik a karácsony, ami idén is nagy fejtörést okoz számomra, hisz minden évben nagyon nehéz megtalálni a tökéletes ajándékot szeretteimnek és a legkedvesebb barátaimnak. A zokni, kesztyű, sál, bor és csokoládé variánsait már egy párszor ellőttem, így úgy gondoltam idén valami igazán különleges, és egyedi ajándékkal lepem meg a családtagjaimat, és miután minden féle komolyabb kiborulás nélkül végig nyomtam az ünnepi készülődést, arra az elhatározásra jutottam, én is megérdemlek valami lélek simogató, csajos ajándékot.  

img_20171212_141839-01.jpeg

S bár nem rendelkezem én sem végtelen költségvetéssel, egy szép női táska azért nekem is belefér, legalább ilyenkor, karácsonykor. Most őszintén! Nem dolgozunk eleget egész évben, talán nem talpalunk hosszú órákat a munkahelyünkön, miközben helyt állunk a magánéletben, feleségként, anyaként, barátként? Mindeközben pedig szeretnénk nők maradni, ízig-vérig nők, nem csak ünnepnap, de az év minden napján is.

Így hát nem bűn megajándékozni Önmagunkat valami szépséggel!

img_20171212_141737-01.jpeg

Igaz most úgy érzem az idei ünnep sem lesz más, mint a többi - rohanás, kapkodás, bevásárlás, a menü elkészítése, karácsonyi kívánságlista minden egyes pontjának beszerzése, és a legszebb karácsonyi fa megtalálása - ezúttal megfogadtam, hogy nem fogok görcsölni, ha nem marad időm mindenre, ha az eltervezett hét fajta sütiből csak három lesz az ünnepi asztalon. Emellett azt is megfogadtam, hogy ebben az évben önmagamat is megajándékozom valami szépséggel, nem arckezeléssel, nem is hátmasszázzsal, hanem a rég áhított, eredeti olasz bőrtáskával az MK Leder Bőrdíszmű üzletéből.

img_20171212_141826-01.jpeg

Azt hittem könnyű dolgom lesz önmagamnak táskát választani karácsonyra, de nem így volt, ugyanis hiába érkeztem határozott elképzeléssel, a színét és a fazonját illetően, képtelen voltam választani csupán egyet a neves dizájnerek, és bőrdíszműves szakemberek kézimunkái közül. Végül, hosszas variálás után - amiben a nagyon kedves és végtelenül türelmes eladó hölgyek remek partnernek bizonyultak - egy gyönyörű kígyómintás, barna táska mellett tettem le a voksom. És milyen szerencse, hogy magammal rángattam szegény kedvesem, aki megértette a célzást, miután a kiválasztott darabbal a kezemben leragadtam a szebbnél-szebb pénztárcákat rejtő vitrin előtt is. 

A boldogság néha egy táska boltban kezdődik!

img_20171212_142215-01.jpeg

Végül egy elegáns barna bőr táska, egy hozzá passzoló sárga pénztárca, és egy karakteres, barna férfi pénztárca jött velünk haza, hisz kedves is megérdemli az áhított ajándékot. Ha idén te is valami igazán minőségi, és örökre szóló ajándékkal lepnéd meg szeretteid, párod, vagy esetleg önmagad, akkor feltétlenül nézz be valamelyik MK Leder üzletébe, ahol a bőröndök, táskák és pénztárcák mellett az utazási kiegészítők széles választékát is megtalálod.
img_20171212_142316-01.jpeg

Magyarországon jelenleg öt MK Leder üzlet található, melyek igényes megjelenésükkel, egységes arculatukkal, és közkedvelt márkáinak széles skálájával folyamatosan arra törekszik, hogy az MK LEDER fogalommá váljon hazánkban és a nemzetközi piacon is. 

voilamode_bchlhe8ncna.jpg

További információ:
MK Leder

Üzletek:

MK Leder Corvin: 1083 Budapest, Futó utca 37-45,
MK Leder Duna Plaza: 1138 Budapest, Váci út 178,
MK Leder SHOPMARK (volt Euro Park): 1191 Budapest, Üllői út 201,
MK Leder Alba Plaza: 8000 Székesfehérvár, Palotai út 1,
MK Leder Balaton Plaza: 8200 Veszprém, Budapest út 20-28 

750x450-mkleder.jpg

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.pngHa tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3813457999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása