Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így nyertem a szőrszálak elleni háborúban!

2017. december 12. - Antalfy Krisztina

Kipróbáltam a lézeres szőrtelenítést

Számomra a szőrtelenítés eddig a legkellemetlenebb szépészeti kezelés volt. Az elmúlt évek során számtalan eszközt bevetettem már, hogy megszabaduljak a nem kívánt szőrszálaktól: borotva, gyanta, epilátor, de sajnos egyik sem hozott hosszan tartó, végleges eredményt, én pedig egyszerűen belefáradtam, hogy nap, mint nap borotválkozással indítsam a napom. Így felcsaptam a laptopom, és fejest ugrottam a Google bugyraiba, hogy rátaláljak a legjobb, és leghatékonyabb módszerre, amivel végre hosszú-hosszú időre búcsút inthetek a zavaró szőröknek.
collage_photocat_34.jpg

Az első kérdés, ami foglalkoztatott, hogy érdemes-e belevágni a végleges szőrtelenítésbe, vagy maradjak inkább az átmeneti megoldásoknál, a jól bevált borotváknál?

kriszti-szortelenites-5.JPG

Hadat üzentem az életemet megkeserítő szőrszálaknak

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nem jönnek be a szőrös lábak, ahogy a hónalj alatti szőrmókok sem. Bárki bármit mond, szerény véleményem szerint a szőrös női lábak utoljára talán az őskorban lehettek divatosak, de akkor is csak azért, mert szegény ősasszonynak még nem volt mivel megszabadulnia a nem kívánt szőröktől.

friendswaxing.gifKép

Hozzá képest igen szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen azóta az átmeneti szőrtelenítésnek számos módját gyakorolhatjuk napi szinten, persze azok előnyeivel és hátrányával együtt. Én azonban pont ebbe a véget nem érő küzdelembe fáradtam bele, arról nem is beszélve, hogy a borotválkozás megkeserítheti az életünket is, könnyedén  megvághatjuk magunkat borotválkozás során, így gyakran nem csak a szőrszálaktól, de néha egy-egy bőrdarabkától is megszabadulunk, ami valljuk be, nagyon fájdalmas tud lenni, nem beszélve arról, hogy a borotva az idő múlásával megerősíti a szőrszálakat.

kriszti-szortelenites-6.JPG

Meguntam a folyamatos macerát, és belevágtam!

Úgy döntöttem, hogy jövő nyártól már nem szeretnék többet foglalkozni a szőrszálaimmal, és elkezdem a végleges szőreltávolítást eredményező kezelést.

Helló Budapest Plasztikai Intézet!

A második nagy kérdés az volt, hogy mégis hol végeztessem el a kezelést? Nem kellett sokat kutassak, hogy rátaláljak a tökéletes megoldásra. A Budapest Plasztikai Intézetnél már volt szerencsém kipróbálni egy szuper Biomolekuláris Lapmaszkos Arckezelést, így nem volt kérdés, hogy a szőreltávolítást is az intézet profi szakemberire bízom.

kriszti-szortelenites-10.JPG

Mire kell figyelni a kezelés előtt?

Ne gondolj semmi komoly dologra, de azért nem árt, ha néhány apróságot betartasz, mielőtt te is belevágnál. Az első lézeres szőrtelenítés előtt minden esetben úgy kell érkezni, hogy a kezelendő felületen a szőrszálak néhány milliméter hosszúak. Előtte már ne gyantáztass, vagy epilálj, inkább csak borotvát alkalmazz. Kerüld az erős napsugárzást, napozást, szolárium használatát a kezelés előtt 3-4 hétig.

new122.gifKép

Hogyan zajlik a kezelés?

Az első konzultáció alkalmával találkozol a Budapest Plasztikai Intézet bőrgyógyász szakemberével, akivel átbeszélitek a szőrteleníteni kívánt területeket, ezt követően megvizsgál, hogy alkalmas-e a felület a lézeres szőrtelenítésre. Egyéni adottságaid, igényeid, bőröd és szőröd színét, minőségét és erősségét figyelembe véve személyre szabott kezelési tervet állít össze, hogy a legjobb eredményt a legkevesebb számú kezeléssel érjétek el.

kriszti-szortelenites-11.JPG

Az intézetben alkalmazzák a közismert Fitzpatrick-tesztet is, mely segít a bőrtípus beazonosításában és az ehhez megfelelő kezelés meghatározásában. Természetesen lehetőség van próbalövésre is, mely során gyakorlatban is megtapasztalhatod a lézeres szőrtelenítés előnyeit. A konzultáció során átbeszélitek a lézeres szőrtelenítés menetét, előkészületeket és a garantált végleges szőrtelenítést is.

Imádtam minden percét

Én első körben a hónalji szőrtelenítést választottam, és meg kell jegyeznem, hogy az elején nagyon izgultam az egész eljárástól, tartottam a géptől, féltem a fájdalomtól, de végül kiderült, hogy minden félelmem alaptalan. A kezelés előtt a kezelő lefertőtleníti az adott bőrfelületet, a kezelés alatt pedig védő szemüveget kell viselni, hogy a lézersugarak ne károsíthassák a szemet.

A két hónalj kezelésnek időtartama nálam alig vett igénybe 10 percet, összesen. Ez az időtartam persze mindig attól függ, hogy mekkora területet szeretnénk kezeltetni és, hogy melyik méretű fejjel történik a kezelés.

kriszti-szortelenites-13.JPG

Maga a kezelés mindössze annyiból áll, hogy a tapasztalt, egészségügyi végzettségű kolléga megtisztítja a kezelendő bőrfelületet, a lézerfejnek megfelelően szükség esetén zselét visz fel a bőrfelületre, valamint a pácienssel együtt felveszik a védőszemüveget, amit a teljes kezelés alatt viselni kell. A bőr- és szőrtípus alapján kiválasztott, megfelelő hullámhosszú lézerenergiát a leadott impulzusokon keresztül a szőrszál a szőrtüszőbe vezeti.

Az aktív szőrtüszők melanin tartalma elnyeli a lézerfényt és tulajdonképpen elég, így megsemmisül a szőrtüsző, amiből nem nő többé szőr. A szőrnövekedés fázisainak megfelelően 5-6 alkalom szükséges a teljes, aktív szőrzet kezeléséhez és a garantált szőrtelenítéshez. A lézeres szőrtelenítés leghatékonyabb annál a páciensnél, akinek világos a bőre és sötét a szőre. Az intézetben alkalmazott Lumenis LightSheer technológia kiválóan alkalmazható világosabb, sötétebb szőr és bőrtónus esetében is. Az ősz szőrszálakra és a szőke, pihés szálakra sajnos nem alkalmazható a lézeres kezelés a melanin (festékanyag) hiánya miatt.

Én a kezelt területen enyhe melegséget éreztem csupán, miközben a fej vákuum szerűen beszippantja a bőrt, de csöppet sem volt fájdalmas, legfeljebb picit kellemetlen.

Mi történik a kezelés után?

A kezelés végén a bőrfelületet az irritáció minimalizálására nyugtató folyadékkal hűsíti a szakember. Érzékeny bőr esetén hideg borogatásra esetleg szükség lehet. A lézeres kezelés a kezelt területtől függően kb. 10-70 percet vesz igénybe, melyet 5-6 alkalommal szükséges megismételni, 6-8, későbbiekben 12 hetente.

kriszti-szortelenites-12.JPG

Nekem szerencsére nem volt vele különösebb gondom, pedig igazán érzékeny, kipirosodásra hajlamos bőrrel rendelkezek. Miután hazamentem, szinte óránként ránéztem a kezelt felületre, de semmivel sem volt pirosabb, mint az epilátor használata után. Arra viszont oda kellett figyeljek, hogy a kezelés napján az adott területet csak langyos vízzel mossam le, kerüljem a tusfürdő, izzadásgátló használatát, az uszodát, szaunát, az izzasztó sportokat és a szoláriumot.

A lézeres kezelés után - utókezelés és kockázatok

A lézeres szőrtelenítés után folytathattam a megszokott napi tevékenységeimet, nem maradt semmi nyoma a kezelésnek, ami akadályozta volna mindennapi teendőimet. A szőrtelenítés után enyhe bőrpír jelentkezett, de ez másnapra magától teljesen elmúlt.

kriszti-szortelenites-16.JPG

Bár eddig még csak egyszer voltam, már a kezelés után egy héttel érezhető és látható volt számomra az eredmény, ahogy az elhalt szőrszálak maguktól kihullnak, és sokkal kevesebb szőrszál merészkedik már elő. A lézeres szőrtelenítés után 4 hétig kerülnöm kell az erős napsugárzást, napozást, szolárium használatát, a két kezelés között pedig kizárólag borotvával szőrteleníthetek.

Egy percét sem bántam meg, hogy belevágtam a kezelésbe, és már alig várom a következőt!

Végezetül nézd meg a videót a kezelésről:

 

MIÉRT VÁLASZD ŐKET?

A klinika dizájnja:
 csillagos 5
Megközelíthetőség: csillagos 5
Személyzet kedvessége, segítőkészsége: csillagos 5 
Cappuccino: Nagyon finom!

EMELLETT:

Egyéni árak, akciók, kedvezmények
Vizsgálatok, konzultáció és műtét egy helyen
Várakozás nélkül, rugalmas időpontok, műtét akár 1-2 napon belül
Minőségi, modern anyagok, korszerű altatószerek, fogyóeszközök használata
A világ vezető implantátum gyártó cégek termékei (Mentor, Polytech, Allergan)
Nemzetközileg elismert plasztikai sebészek, a szakma kiemelt képviselői
Európai színvonalú szolgáltatás, exkluzív kórházi körülmények
Szakmailag felkészült, páciens központú csapat
Budapest szívében, jól megközelíthető helyen vagyunk

További információ:
Budapest Plasztikai Intézet

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.pngHa tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2513479631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása