Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló 2018-as dm LifeBOOK!

2018. január 30. - Antalfy Krisztina

200 pont és 1000 Ft = dm Lifebook

Ha valaki azt kérné mondjak 5 dolgot, ami nélkül biztos nem indulok el otthonról, kedvenc rúzsom és még működő mobiltöltőm mellett biztos felsorolnám a naptáramat is, ami nélkül képtelen vagyok eligazodni a zsúfolt hétköznapokban. Így nem meglepő, hogy örömmel fogadtam a tavaly novemberben debütált 2018-as Lifebook-ot, melyet a dm üzleteiben lehetett beszerezni 200 hűségpontért + 990 forintért. Sok helyen azt olvastam, hogy nem mindenki tudta kiváltani a magas ponthatár miatt - megjegyzem magamtól én sem tudtam volna - éppen ezért miután végre én is hozzá jutottam egyhez, úgy gondoltam megmutatom őt itt a blogon. Így el tudod dönteni, megéri, vagy sem!? 

received_1652471934821377-01.jpeg

Őszinte leszek, a 2017-es változat nekem sokkal jobban tetszett, legalább is a borítója mindenképp. Persze nem mondom, hogy nem tetszetős ez a színes, retró fedlap, de távolról sem annyira csajos, mint amilyen valójában a belseje. Ha szembejött volna velem a boltok polcain, tuti nem ezt a naptárt kapom le elsőre, legalább is a külseje miatt biztos nem.

De nézzük mik is kerültek a 2018-as Dm Lifebook-ba!

Az első oldalra az adataidat tudod beírni, gondolva arra, ha esetleg elveszíted, vagy elhagyod szegénykét valahol. Tovább lapozva következik egy 2018-2019 egész éves naptár összesítő, majd jön az ún. Szülinaptáramiben az egyes hónapokat a virág egy-egy szirma jelképezi - így már biztos nem feledkezel meg senkiről.

received_1652472511487986-01.jpeg

A 12 havi tervező után jön a napló gerince, ami nekem a legjobban tetszik, a heti tervező, szuper kis  városi képekkel - Párizsról, Rómáról, stb. A napok egymás alatt vízszintesen helyezkednek el, és legnagyobb örömömre jó sok üres hely van egy-egy napnál, így én sokkal jobban ki tudom használni, mint az oszlopos elrendezésű tervezőket.
Külön nagyra értékelem, hogy gondoltak az olyan vízhiányos lányokra, mint amilyen én is vagyok. A névnapok mellett ugyanis minden napnál bejelölheted az aznapi folyadékfogyasztásodat, az időjárást, és  a hangulatodat. De ami valóban egyedivé teszi az idei Lifebook-ot, hogy minden hét után jön 2 oldal, totálisan üres jegyzetlap, egy-egy csajos illusztrációval és szép, léleksimogató idézettel. Én pl. mindig ide írom fel a gondolataimat, a teendőimet, és néha azokat az apró dolgokat is, ami aznap épp  örömömet okoz nekem.
received_1652472534821317-01.jpeg
A napló végén helyet kapott egy pénzügyi tervező, ahol havi bontásban fel tudod írni bevételeidet és kiadásaidat - fizetés, zsebpénz, sárga csekkek, kaja, ruha, vacsora egy étteremben, esetleg egy hosszabb kiruccanás a pároddal. 
Végezetül, de nem utolsó sorban van néhány oldalnyi táblázat, helyet adva a bevásárlólistádnak és teendőidnek, s  mivel én még a régi, kézzel írt listák híve vagyok, nagyra értékeltem ezt a részt a naptárban, a legjobb benne, hogy simán kitéphetőek a lapok. A napló végén pedig találsz jó néhány üres jegyzetlapot, édes, csajos, divatillusztrációkkal díszítve  - cipőkkel, kalapokkal, táskákkal.
received_1652472314821339-01.jpeg
Összességében:


A borítóját leszámítva, nekem nagyon tetszik, szerintem igazán praktikus dolgok kerültek bele, amellett igazán trendi, csajos, fiatalos lett. Amivel én még tuti fel fogom dobni év végéig, az néhány színes post-it és vidám matrica. Remek partner ez a dm Lifebook munkához, blogolához egyaránt. 

received_1652472041488033-01.jpeg

Neked hogy tetszik? 

Ha pedig szeretnéd megnyerni a képen látható darabot, akkor látogass el a Facebook oldalamra, ahol most egy nyereményjáték keretében kisorsolom a bejegyzésben szereplő példányt.

 

További információ:
dm Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

 

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr813616702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása