Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A zokni, mely berepedezett sarkaid legnagyobb ellensége lesz

2018. február 19. - Antalfy Krisztina

Kipróbáltam a Parasoftin bőrhámlasztó zokniját

Őrült cipőmániás vagyok. Imádott cipőim közül a legjobban mégis a csinos, tűsarkú szandálokat szeretem, így már most alig várom, hogy véget érjen ez az undok, téli időszak, és kiszabadítsam lábaimat a vastag zoknik és harisnyák fogságából. Azonban ahhoz, hogy igazán szép formájukat mutassák a lábaim, már most oda kell figyeljek a lábápolásra, hisz semmi sem csúfítja el jobban a tökéletes összhatást, mint a berepedezett, száraz sarok látványa.
img_0502-02.jpeg

A kiszáradt sarok kezelése sajnos nem egyszerű, de azért meg lehet találni azt a megoldást, mellyel akár hosszabb időre is elfelejthetjük a csúnya talpbőr problémáját. Bár évek óta mindig rendszeresen oda figyelek a sarkaim állapotára is, a berepedezett bőr a sarkakon nem csupán esztétikailag kellemetlen számomra, de zavaró tényező is, hisz ha nem ápolom, mindenbe beleakadhat, vagy a reggeli rohanásban felszakíthatja az utolsó harisnyanadrágomat.
ani-stockings-1-tumblr_lpp706p1vy1qczpfno1_500.gifKép

Emiatt sok mindent kipróbáltam már: házi praktikákat (olívaolaj, sheavaj), sarokreszelőt, habkőt, sarok gyalut, de még pedikűrösnél is jártam. Most azonban a napokban megérkezett hozzám a Parasoftin bőrhámlasztó zoknija, melyről vegyes véleményeket olvastam az online fórumokon. De mivel mindig csak abban hiszek, amit én magam is kipróbálok, úgy gondoltam adok neki egy esélyt, ha nem használ, legfeljebb többet nem veszek belőle.

Termékről:

A talpbőr-károsodás súlyosságától függően a Parasoftin összetevői behatolnak a talp bőrébe, felpuhítják az elszarusodott réteget és lehámlasztják a bőrkeményedéseket. Az AHA/BHA savak hatékonyan stimulálják a bőr regenerációját és a bőrmegújító folyamatokat.

img_0503-02.jpeg

A komplex kivonatok, (méz- és növényi kivonatok: kaktusz, körte, golgotavirág gyümölcse, citrom, szőlő és ananász) az urea és az allantoin hidratálják a száraz bőrt, elősegítik a bőr regenerációját és az új bőr felépítését, valamint a bőr bársonyossá és puhává válik. A hámlasztó zokni gondosan válogatott összetevői biztosítják a láb intenzív hidratáltságát, bársonyosságát és puhaságát. Az alkalmazást követően a talp bőrének hámlása körülbelül a 4. napon várható. A lehámlott  bőrréteget óvatosan távolítsa el, ne tépje be! A teljes regeneráció általában 7-12 nap után következik be. A hámlás ideje alatt zokni és cipő viselése javasolt.

Mit tapasztaltam?

Most még biztos nem gondolkozol azon, hogy melyik szandált vedd elő a holnapi összeállításodhoz, azonban amilyen hamar elteltek az ünnepek, olyan hamar köszönt majd be a tavasz is, és vele együtt a nyitott lábbelik időszaka, amikor már nem rejtegetheted tovább feledésbe merült, eddig a jó meleg zokniba bújtatott lábaidat, mert bizony a fürkésző tekintetek mindent látnak.

img_20180219_095242-02.jpeg

Szóval, ha nincs időd pedikűröshöz menni, a sarok-gyaluval pedig mindig megvágod magad, akkor adj egy esélyt a Parasoftin bőrhámlasztó zokniknak!

Őszinte leszek, először kicsit tartottam tőle, féltem, hogy a termék túlhámlasztja a lábbőröm, vagy olyan változást okoz, ami miatt majd további lábápolásra lesz szükségem. De szerencsére kellemesen csalódtam!

Első körben elvégeztem egy próbát, az esetleges allergiás reakciók kizárása érdekében, de szerencsére nem tapasztaltam semmilyen kelletlenséget.

Másodszorra a tasakban lévő folyadékot beleöntöttem a zoknikba, és felhúztam őket a lábamra. Bár a zacskókhoz hasonlító zoknikhoz kapunk egy-egy kis megkötőt, ez nem tartja annyira stabilan, hogy bátran sétálgassunk benne a lakásban. Én inkább ráhúztam egy puha, meleg zoknit, és felfeküdtem az ágyra. 

img_0504-02.jpeg

Nem tapasztaltam semmilyen kellemetlen, fájó, csípő, irritáló érzést. Amíg kivártam a termék hatását, maradt egy kis időm önmagamra, így egy csésze latte mellett végre kiolvastam a legújabb magazinjaimat. Mivel kissé türelmetlen vagyok, én már egy óra (60 perc) után kibújtam a zoknikból. A lábam nem lett büdös, de azért az áztató folyadéknak mégis csak van egy bizonyos illata, nem erős, de érezhető. 

Első két-három napban nem tapasztaltam változást, de a negyedik nap a lábbőröm elkezdett hámlani, ami nem volt fájdalmas, inkább esztétikailag mondanám csúnyának, kissé gusztustalannak (foltokban hámlik). A végeredmény nálam elérte a kívánt hatást, puha, kellemes tapintású lett a bőröm, és végre nem kellett megvágjam magam a sarok-gyaluval.

img_0507-02.jpeg

Összességében:

Bár nekem eleve nem volt annyira szőrnyű állapotban a sarok bőröm - így talán hamarabb megindult a lágyabb, eleve megreszelt bőrrészek lehámlasztása - szerintem remekül hozta az ígéretet a Parasoftin bőrhámlasztó zoknija. A szandálos időszak előtt még biztos adok lábaimnak egy 60 perces kényeztetést ezekben a furcsa kis zoknikban.

A magas sarkú cipő mindig hosszítja a lábat, nőiesebbé, magabiztosabbá varázsol, azonban még a legdrágább cipő sem menti ment a látványt, ha csúnya, berepedett a sarkunk.

img_0510-02.jpeg

Használata:

  1. Használat előtt távolítsd el a körömlakkot és az ékszereket a lábujjakról és a bokáról.
  2. A folyadékot tartalmazó tasakot vágd fel, tartalmát öntsd a zokniba és azt óvatosan húzd a lábadra. A komfortérzet biztosítása érdekében viselj vékony pamut zoknit a hámlasztó zokni fölött.
  3. Viseld a zoknit 60-90 percig.
  4. Végül öblítsd le a lábaid vízzel és szappannal.

Fontos figyelmeztetés!
Cukorbetegségben, lábgombában vagy ekcémában szenvedő betegek nem használhatják!
A termék kizárólag a talpon történő használatra készült. Más testrészeken ne alkalmazd!
Közvetlenül a csomagolás felnyitása után használd fel! Használat után dobd ki! A termék csak egyszeri használatra alkalmas. Szükség szerint, de 30 napnál nem gyakrabban használható. Kerüld az érzékeny, irritált vagy sérült bőrfelületeken való alkalmazását. Ne használd a terméket, ha allergiás vagy valamelyik összetevőjére. Használat előtt vigyél fel egy kis mennyiséget a bőrre az esetleges allergiás reakciók kizárása érdekében.

Irritáció fellépése esetén, úgymint az égető érzés, viszketés vagy pirosodás az alkalmazás helyén, ne használd a terméket. Eredeti csomagolásban, szobahőmérsékleten, fénytől, hőtől távol tárold. Gyermekektől elzárva tárolandó!

Szemmel, nyálkahártyával történő érintkezést kerülni kell. Amennyiben mégis megtörtént az érintkezés a szemmel, nyálkahártyával, azonnal öblítse le bőséges vízzel!

Ehhez nincs más dolgod, mint érvényesíteni a kódot!

Kód:  apoltlabakatszeretnek
Érvényesség: 2018-03-15.-ig
Kedvezmény: -15%
 Egy regisztrációval csak egyszer lehet felhasználni a kuponkódot!

Jó  vásárlást!

További információ:
www.naturprodukt.hu

A képek Canon EOS M100 fényképezőgéppel készültek. 

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2713658296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása