Tudtad, hogy Magyarországon a nők azonos beosztásban átlagosan közel 20%-kal keresnek kevesebbet a férfiaknál? Hogy a média jelentősen kisebb arányban jelentet meg nőket fontosabb politikai és gazdasági hírekben? Hogy jelenleg negyedmillió nő él olyan párkapcsolatban, ahol partnere fizikailag vagy szexuálisan bántalmazza?
A Dorko március 8-án, a Nemzetközi Nőnapon induló kampánya többek között ezekre a megdöbbentő tényekre hívja fel a figyelmet. A magyar márka kapszula kollekciója a „Nő Erő Jövő” szlogent kapta. A pólókon, baseball sapkákon és hátizsákokon olvasható felirat és a kezeket ábrázoló szimbólum a nőkkel szembeni elismerést, támogatást, valamint a pozitív jövőképet hivatott jelképezni.
A Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség segítségével elkészült videót az alábbi linken lehet megnézni:
A Nő Erő Jövő kapszulakollekció darabjai már megvásárolhatók országszerte a Dorko üzleteiben és webáruházában:
https://dorko.hu/propaganda/noerojovo
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_