Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Tavaszi L'Oréal újdonságok // TESZTELVE

2018. március 12. - Antalfy Krisztina

Mondtam már, hogy mennyire irigylem a pasikat? Nekik reggelente elég egy gyors zuhany, hideg víz az arcnak, némi after shave, és máris menetkészen állnak a fürdőben. Nekünk nőknek azonban egy kicsit több időre, és persze több kencére van szükségünk, hogy valóban előcsalogassuk magunkból a gyönyörű nőt. Ehhez nyújtanak nagy segítséget számunkra a neves kozmetikai cégek. Az alábbi posztban elhoztam számodra egyik kedvenc márkám, a L'Oréal újdonságait, melyeket érdemes lesz még idén tavasszal beszerezni.

fotojet_27.jpg

Bemutató időpontja: 2018. 03.10.
Helyszín: L'Oréal Magyarország Székház

Bloggerként azon szerencsés helyzetben vagyok, hogy a márkák legújabb beauty termékeit még azelőtt megszaglászhatom, kibonthatom és letesztelhetem, mielőtt azok még megvetnék lábukat a boltok polcain, és bekerülnének a vásárlók kosarába. A L'Oréal a mesés Balmain rúzsok mellett ezúttal is olyan újdonságokat sorakoztatott fel szépítő kis csapatába, melyek szerintem amolyan alapdarabok egy nő neszeszerében.

28751180_399547360496488_3651565926450462720_n.jpg

Persze tudom, hogy az állandó rohanás és időhiány miatt nem mindig van időd órákat a tükör előtt tölteni és a sminked tökéletesítésével bíbelődni, de ezek az újdonságok valóban remek partnerekké válhatnak a zsúfolt hétköznapokon. 

Lássuk is mik az idei újdonságok!

  • Volumissime Royal Mascara 

Igazán gyönyörű pillákat csinál ez a spirál, az egyik nagy kedvencem most. Szépen göndöríti és hosszítja a pilláimat, emellett látványos fekete színt kölcsönöz. Használata és viselése során nem pereg, nem csomósodik.

28433550_233021937245202_5395557282689843200_n.jpg

  • False Lash X Fiber Xtreme Resist Waterproof Mascara

Mindig is izgalmas megoldásnak találtam a 2 keféjű szempillaspirálokat. Az első fej gyönyörűen íveli és szépen meghosszabbítja a pillákat, a második kefe inkább sűrűbbé, vastagabbá teszi a tekintetet.

img_20180502_123456-01.jpeg

A második kefével felvihetőek azok a bizonyos rostszálak, melyek kissé megvastagítják és esetenként össze is tapasztják a pillákat - így én általában csak az egyes fejet használom.  S bár a műszempilla hatás nálam elmaradt, nagy kedvenc lett ez a spirál is.

  • L'Oréal Paris Paradise Extatic szemöldökfesték ecsettel

Sajnos az én szemöldököm nem a mai divat szerint nő és sűrűsödik, így mindig jól jön egy-egy szemöldög festék, vagy ceruza, amivel szebbé, íveltebbé tehetem két kusza szemöldökömet. Ezt a terméket kifejezetten megszerettem, egész jól szuperál eddig.

28754173_363710147449342_4909114127173025792_n.jpg

Az ecsete sűrű és remekül lehet vele dolgozni, a krémes része pedig szépen befed. Tartós, egy egész napot kibír, úgy hogy közben estére nem lesz foltos a szemöldököm, és több heti használat után is ugyanolyan krémes maradt, mint mikor először kibontottam. Csak ajánlani tudom! 

  • Tattoo Signature folyékony szemhéjtus

Nem voltam eddig nagy szemhéjtus rajongó, részben mert gyakran túl drámainak találtam a fekete tusvonalakat, részben mert béna voltam ahhoz, hogy igazán szép vonalat húzzak velük mind a két szememre egyformán. Ez az ultra fekete, vízálló szemhéjtus viszont elérte, hogy napi szinten használjam. Már az első használat után tudtam, hogy ez bizony nagy kedvencem lesz.

img_20180502_123918-01.jpegGyönyörű a színe és könnyen használható, filces feje van, még nekem is kézre áll és könnyen tudok vele dolgozni. Nagyon szép, igéző tekintetet varázsol, tartós, nem kell napközben ráfrissíteni, nem kopik, nem pereg, este mégsem kell dörzspapírral lekaparni a szemhéjamról - lemosása gyors és egyszerű, általános sminklemosóval, szinte egy mozdulat.

  • Color Riche Shine 350 Insanesation 

Szuper kis rúzs, tartós, szép a színe, gyönyörűen pigmentált és gyerekjáték felvinni. Bár nem vagyok egy nagy vörös rúzs mániás, ez a kis újdonság ott lapul a táskám mélyén, hisz sosem lehet tudni mikor lesz szükségem a dögös vörös ajkaimra. A színválaszték közül pedig szerintem mindenki megtalálja a magához legjobban illőt.
img_20180502_124312-01.jpeg

  • Infallible Longwear Shaping Stick 

Imádom! Én eleve szeretem a stick alapozókat, de ez a termék különösen nagy szerelem. Roppant könnyű vele dolgozni, egyszerű a felvitele, pillanatok alatt el lehet dolgozni, és nagyon szépen fed. Egy hátránya van, hogy elég zsíros az állaga, így alap, hogy kell utána egy jó mattító kompakt kőpúder. De akár akcióban veszed, akár teljes árban, szerintem érdemes beszerezni és kipróbálni. Nekem bevált, pedig T-vonalban elég zsíros az arcbőröm.

28753125_158056481559690_3317415057050042368_n.jpg

Összességében?

Nekem beváltak a L'Oréal tavaszi újdonságai, a legtöbb termék szuper, kivéve talán a Brow Artist Xpert 105 Brunette szemöldökformázó ceruza. Valahogy nem találtuk meg a közös hangot, bár a színe remek, én képtelen voltam vele dolgozni: könnyen törik, felvitel közben is darabkákban marad fenn és ezáltal hamar elfogy. Az összes többi viszont olyan termék, amit biztos újra megvásárolok, és  merem ajánlani neked is kipróbálásra, szerintem te is meg leszel elégedve velük.

További információ:
L'Oréal Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr10013857372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása