Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

Opel Insignia Exclusive : Az egyediség nagymestere

2019. december 02. - Antalfy Krisztina

Opel Insignia Exclusive 1.6 Turbo Ultimate OPC Line // TESZT

Az Opel Insignia eddig is egy magával ragadó szépségű, kiváló kényelmű, széles szolgáltatáskínálatú autó volt. Most pedig a gyártó egy eddig nem látott új területre tévedt. Felvette a kínálatába az Exclusive szolgáltatást, amellyel az autó a feltűnést kedvelő vevők terméke lehet, ugyanis ezzel az autóval egyszerűen nem lehet észrevétlenül közlekedni. Megérkezett hozzá a PSA kiváló 1.6 turbós benzinmotorja is, amellyel egyszerűen lehengerlő lett ez az egyedi kivitel.

67524824_1417868551724549_5322107780833905682_n.jpg

Az Exclusive kivitelű Insignia teljesen új terület az Opel háza táján. Ez egy olyan szolgáltatás, mint a BMW modellek közül az Individual modellek. Jelen esetben teljesen egyedivé varázsolhatjuk az általunk megrendelni kívánt autót, a külső színektől kezdve, a belső hangulaton és kárpitokon át, motorvariánson túl, szinte mindent a saját szájízünkre tudunk szabni. Az importőr egy kiváló színt választott a tesztautónak, hivatalosan egyébként zöld, de ez az árnyalat szinte mindig más színben pompázik, éppen úgy ahogy a fény éri. Emiatt is az autó a feltűnést kedvelők autója lehet, hiszen ennyien még az emberek közül sem kíváncsiskodtak a tesztautók után mint az Exclusive Insignia után.

nevtelen3_14_3.png

Tesztautónk a fentebb is említett különleges zöld színt viselte magán, amely a 20 colos felnikkel, az OPC Line csomaghoz járó küszöbtoldatokkal, igazi mai, menő darab. A külseje modern, marcona tekintetű lett, csodaszép vonalak jellemzik. Személy szerint mindenkinek a 20-as kerékkel javaslom a megrendelését az autónak, hiszen csak ezekkel áll össze a sportos forma. Ugyanakkor kell is a kellő körültekintés a peres gumikon feszülő felnik miatt, a tesztautón sem volt már egyik sem padkahúzás mentes.

66719977_119806225996922_8512995068600962638_n.jpg

Az importőr az egyébként is gazdag ellátmányú Ultimate szinthez is bőségesen rendelt extrát az autóba, ki is szolgálta az autó minden igényünket. Az autó front része az Opel legjobb hagyományai szerint készült, nagyon hangsúlyos lett a márkajelzés, amelyet kettő feketére színezett bajusz köt össze a lámpákkal. A márkajelzés alatt került elhelyezésre az autó forgalomfigyelő kamerája is. Érdekesség, hogy az autón Exclusive kivitelben sehol nem került feltüntetésre az Insignia típusjel. Nem mintha nem lehetne büszke az autóra az OPEL. Lámpatechnikában mint ahogy eddig is, nagyon erős a gyártó, nagyon különlegesen és okos az autó LUX LED fantázianevű lámpája.

65781158_2481334641932956_9029865269804863894_n.jpg

Nappali menetfénye kettő darab fordított hokiütő motívumból áll. Az autó különlegessége, hogy nyitáskor sötét fényviszonyok között a fényszóró, a hátsó lámpákkal együtt különleges fényjátékba kezd, ez nagyon magas fokú vizuális élményt ad vezetőnek. Ráadásul az adaptív LED fényszórók fénye annyira jó, erős és különleges, hogy ilyet más autókban még nem látni. Tökéletesen világítja meg még az út jobb szélét is, eszméletlen hatékonnyá téve az esti vezetést. Adaptív technikája lévén pedig még a szembejövőt sem vakítja el, harmonikusan kitakarja a szembejövőt. Lejjebb haladva a ködlámpa fészkekben kerültek elhelyezésre a ködlámpák amelyek igen sérülékeny helyre kerültek. Sajnos az autó egyébként is alacsony mivolta miatt és az OPC Line csomag lökhárítónak köszönhetően simán fennakad az autó bárhol.

66102638_355931495318975_5479147881402656956_n.jpg

Erre nagyon vigyázni kell. Oldalnézete az autónak merész és igényes lemezmunkát mutattat, a tervezők kedvükre játszhattak a formákkal.  Itt is meghagyták a korábbi generáció hokiütő motívumát, csak most megfordították, így most a hátsó ajtóról indul el előre.

66388721_2315663048524429_4247171051257029267_n.jpg

Az ajtók felső élén is kapott egy szép ívet, amelyben elhelyezték a csodaszép kilincseket, amelyek különlegességként az ajtónyitó érintőgombok kis krómozást is kaptak. Külön érdekesség, hogy az ablakkeret nem kapott körbe krómozást, hanem itt minden fekete lakkfényű, ezzel is ráerősítve az exkluzív kivitelre.

exclusive.jpg

Alulra került egy külön küszöbtoldat is, amely szintén az OPC line csomag része. Sajnos az egyéb védelem mára teljesen kihalt a gyártók részéről, így ezen az autón sincsen semmi, ami óvná a fényezést a szűk parkolókban ajtórányitáskor. Az autó egyébként nagyon hosszú és lapos, de a sportos szoborszerű szépséges formának hála minden tekintetben kecsesnek mutatja magát. A hátsó traktus minden tekintetben modern és mai lett. Nagyon szép formájúak lettek a lámpák, gyönyörű és immár hatalmas a márkajelzés, még a kétoldali kipufogóvég  is nagyon ütősre sikeredett.

65888265_714778762294708_8783900235200611296_n.jpg

A hátsó lámpák menetfénye egyébként követi az első lámpák formai játékát, a rendszámtábla világítása is Led-es, így az esti fényjáték minden szempontból a legeslegjobban sikerült. Nem utolsó sorban említenénk meg, hogy már ezen az autón is megjelent a kor nagy találmánya a cápauszony antenna is.

nevtelen4_5.png

Az autó kulcs nélküli nyomógombos indítást kapott, kiválóan működik a rendszere. A kilincsen elhelyezett krómozott gomb érintésére nyílnak az ajtók és kihajtódnak az autó tükrei is. Az ajtók csukódási hangja kiválóan sikerült. Az ajtók tágra nyílnak, könnyű bejutást biztosítanak. Szerencsére a beltér is modern fehér LED-est világítást kapott. A beltér is folytatja a külső exkluzív hangulatát.

66420705_485214615636848_607919785788880754_n.jpg

Gyönyörű kék színvilágú és hívogatóan kényelmes belteret tárnak fel az ajtók. Kiváló érzékkel rendezték be a tervezők és ehhez még a legjobb anyagokat is válogatták össze. Bőr és szövet, puha műszerfal. A formák is kellően modernek lettek, és itt már félig digitális is a vezető előtti műszeregység. A formai megjelenítése, leolvashatósága és esti világítása egyébként minden igényt kielégít. A kormány kivitelezése első rangú lett, nagyon jó minőségű, középen lyukacsos bőrrel vonták be, és minden kezelhető róla az autóban, fűtéssel is ellátták.

66825700_136824174223704_1225314783345942992_n.jpg

Az index és az ablaktörlő kapcsolója itt még GM örökség, ez sokkal jobb mint a jelenleg kapható többi Opelben. A középkonzol is teljesen modern formát kapott. A 8 colos médiakijelzőt a légbeömlők fogják közre, ezek pedig egy nagyon szép krómszegélyt kaptak. A rendszer megjelenítője egyébként igazán felhasználóbarát, nagyon szép képpel, kellő fényerővel rendelkezik, az idei évre frissítésen is átesett. A navigáció nagyon okosan tervez, gyorsan megtalálja a kívánt útvonalat. A beépített Bose márkájú hangrendszer nagyon magas akusztikai hangélményt ad, igazi guruló koncerttermet varázsol az autóból. Szerencsére külön álló kezelőfelületet kapott a két oldalon külön állítható légkondícionáló is, amely nagyon szép gombokat és formai megjelenést kapott. Működése minden igényt kielégít, még 40-fokban is kiváló hőmérséklettel ajándékozott meg az autó minket. Ez alatt találjuk egy selyemfekete fényű fedél alatt a vezetéstámogató rendszerek kapcsolóit. Ebbe az autóba az importőr egy 6 fokozatú GM féle automata váltót rendelt, amely azon túl hogy kiválóan kapcsolható, gyors váltásokkal járul hozzá a helyváltoztatáshoz, még a kivitelezése is szép.

hatso_ter_1.jpg

A combtámasszal is ellátott, hűthető, fűthető AGR tanúsítványú ülések tényleg minden igényt kielégítenek kényelmükkel, a vezetés igazi pihentető érzés bennük. Tág határok között állíthatóak, bármilyen testalkatú vezető megtalálja a legjobb vezetői helyzetet, bár azért az megemlítendő, hogy nagyon mélyre kell ülni az autóban. Az utastér minden irányban tágas, kellő fej, láb és válltér van elől és hátul is. A korábbi generációnak épp a hátsó hely szűkössége volt a legnagyobb hibája, a második generációnál az Opel ezt egy csapásra megszüntette. A beépített panoráma tető kiváló szolgálatot tesz, bár még hagyományos régi kivitelezésű, tekintettel arra, hogy nem fut végig az egész kabinon, hanem csak az elöl ülőket fürdeti a napfényben.  Az kézzel működő csomagtérajtó a könnyű pakolhatóság garanciája, igazán nagy csomagteret is tár fel előttünk. Bár az első alkalommal a kinyitásával meggyűlt a bajunk. Az Opel márkajelzés megnyomására kellene elvileg nyílnia, ezt nem tudtuk sajnos mindig eltalálni, hogy hol az a pont ahol pont nyílnia kellene. Ellenben a perem sem magas, így nem kell magasra emelnünk a csomagokat.

nevtelen5_1_2.png

Nyomógombos indítással ellátott tesztautónk 1.6-os francia eredetű 200 lóerős benzines aggregátja csodálatos köszörüléssel és orgánummal kel életre. A motor alapjáraton hidegen is rezzenéstelen és néma. Most ez a motor a csúcsmodell a típushoz. A motorhoz kapcsolt 6 fokozatú GM féle automata váltó hibátlanul teszi a dolgát. Menet közben az autó működése nagykocsihoz méltó, hangtalanul, komfortosan suhan, bár azért egy két úthibán elbizonytalanodik a futómű, ez a nagy kerék kompromisszuma.

motor_1.jpg

A kezelőszervek többnyire jól működnek, a kormány könnyű és nagyon pontosan követi az autó a kormánymozdulatokat. A vezetősegítő rendszerek garmadája teljes, kapunk Opel Eye rendszert, holttérfigyelőt, tolatókamerát,fűthető szélvédőt, sávelhagyásra figyelmeztető rendszert, adaptív tempomatot, valamint fáradságfigyelőt is. A motor meglepő módon még a pénztárcánk barátja is, hiszen 8-9 literes fogyasztással vígan el lehet járni az autóval, ellenben olyan vehemens és dinamikus a forgalomban, mint ahogy kinéz.  Menet közben az autó beltere rezzenéstelen, nem recseg-ropog még nagyon göröngyös úton sem.

nevtelen6_2.png

Az Insignia mint ahogy a fentiekből is kiderült egy nagyon jól sikerült autó lett. Exclusive kivitelben pedig a nagy prémium gyártók vadászterületére is tévedt. Sajnos ez az árára is igaz már. De minden tekintetben egy igazán szerethető, széles szolgáltatáskínálatú, komfortos, és divatos, gyönyörű formavilággal rendelkező autó. Az új motorral kiváló technika érkezett az Opelhez, amely nagyon magas szintre emeli az autót és az általa nyújtott dinamikát.

66174356_147937306274584_1299141891327034485_n.jpg

Kiváló az autó kényelme, a legkorszerűbb és legjobb világítás rendszerrel rendelkezik, belseje és külseje pedig ebben a szín összeállításban egyszerűen hívogatóan letaglózó. A sikerhez tehát minden adott, most már különleges kivitelt is kínál a gyártó, de azért a 16.000.000,- Ft-os árat egy kicsit túlzónak érzem. De ebben az esetben igaz a mondás, hogy a szépséget már alapáron kapja a kedves vásárló, minden más csak hab a tortán. Természetesen az Opel kereskedésekben kiváló kedvezményeket tudnak nyújtani a vásárlóknak, így mindenki személyre szabottan azt kaphatja amire vágyik. Aki nem szereti a feltűnést az más terméket válasszon magának, aki viszont szereti, ha az autóját nagyon sokan megnézik, nézzen körül az Opelnél.

Köszönjük a tesztlehetőséget az Opel Magyarországnak!

További információ:
Opel Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1015333390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.