Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Újabb elismerést kapott a Peugeot 3008

2020. május 07. - Antalfy Krisztina

2018-as győzelme után ismét dobogón végzett a brit Auto Express ’Driver Power’ listáján a Peugeot 3008. A középkategóriás szabadidőjármű idén kategóriagyőzelemmel és összesített ezüstéremmel zárta Európa egyik legnagyobb olvasói szavazását.
peugeot_3008.jpg

Sorban harmadszor bizonyult a piac legjobb középkategóriás szabadidőjárművének, összesítésben pedig második helyet ért el a Peugeot 3008 Európa egyik legfontosabb közönségszavazásán, a nagy-britanniai Driver Power díjon. A 2001 óta minden évben megrendezett felmérés ma már hét különböző szempontból minősíti az autókat és márkákat, a vásárlást követő első hónapok élményétől kezdve az ügyfélkezeléssel kapcsolatos tapasztalatokon át a hosszú távú megbízhatóságig. Az eltelt közel két évtizedben több mint félmillió ügyfél osztotta meg benyomásait a szerkesztőkkel, akik évente mintegy 400 000 adatelemet dolgoznak fel.
peugeot_3008_2.jpg

A Peugeot 3008 bevezetése óta kiemelkedően teljesít a Driver Power felméréseken. A tulajdonosok visszajelzései alapján idén is a legjobb eredményt érte el a középkategóriás szabadidőjárművek szegmensében, megismételve 2018-as és 2019-es diadalát. Idén egyetlen más francia típusnak sem sikerült egyébként minden közvetlen konkurensét maga mögé utasítani, de a 3008-asra az egész kontinens autóipara büszke lehet: nem csak hogy a felmérés legjobb európai gyártmányának bizonyult, de a Top 5-ben is egyedüliként képviseli az Óvilágot.
peugeot_3008_4.jpg

A kilenc mért terület – hajtáslánc, karosszéria, belső tér és komfort, praktikum és helykínálat, vezethetőség és rugózás, biztonsági funkciók, üzemeltetési költségek és üzemanyag-fogyasztás, megbízhatóság és összeszerelési minőség, valamint infotainment és elektronika – mindegyikén jól teljesített a típus – a tulajdonosok egybehangzó véleménye szerint nincs gyenge pontja az autónak.

Erős annál inkább: a Peugeot 3008 a teljes piac hetvenöt legjobb típusát rangsoroló felmérésen az abszolút élmezőnybe tartozik a hajtásláncok, a formatervezés és a megbízhatóság tekintetében.

Az ügyfelek nagyra értékelték a modell menetdinamikáját: kezes és közvetlen gáz- és kormányreakcióit, magabiztos, mégis kifinomult úttartását.
peugeot_3008_6.jpg

Sem üzemeltetése, sem üzemben tartása nem jelent jelentős anyagi terhet – más szóval motorjai takarékosak, szervizigénye pedig szerény. Az összeszerelési minőségről is jó véleménnyel vannak a tulajdonosok, a stílusos műszerfali „zongorabillentyűk” cseppet sem vesztettek vonzerejükből, a csomagtartó pedig épp olyan tágas, mint a hátsó lábtér.
peugeot_3008_5.jpg

Összességében tehát valóban sokoldalú tehetség a Peugeot szabadidőautója, amit az is mutat, hogy egy fél hajszállal (konkrétan fél ezrelék ponttal!) maradt csupán le az abszolút aranyéremről. A győztes – egy felső kategóriás szabadidőjármű – kétségtelenül tágasabb és praktikusabb a 3008-asnál (ami 25 centiméterrel hosszabb karosszériáját és több mint 10 centiméterrel nagyobb tengelytávolságát figyelembe véve nem is meglepő), viszont sokkal kevésbé megbízható.
peugeot_3008_7.jpg

Az aranyérmes nagy SUV tulajdonosai 23,8 százalékban számoltak be meghibásodásról, míg a 2020-as Driver Power ügyfélélmény felmérésen ezüstérmes Peugeot 3008 esetében ez az arány pontosan fele ekkora, 11,8%. Ezzel a 3008 a mezőny hatodik legjobb eredményét hozta, ám ennél is fontosabb, hogy a modell most szinte ugyanolyan megbízható, mint két éve volt (11,0%). Nem csak vonzerejéből, de minőségéből sem vesztett tehát az évek múltával a 2017-es Év Európai Autója.

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_3.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3115667746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása