Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Ünnepeld a tavaszt a Viper-rel!

2021. február 02. - Antalfy Krisztina

Az alkoholos italok legújabb generációja

Egyenesen az Egyesült Államokból érkezik az alkoholos italok legújabb trendje, a hardseltzer - egy áttetsző szénsavas alkoholos ital, jellemzően csipetnyi gyümölcs ízesítéssel, amelynél a kívánt alkohol - és széndioxid szintet fermentációval érik el. A Viper hard seltzer, amelyet a Dreher Sörgyárak márciusban vezet be a magyar piacra ,egyáltalán nem sör, noha hasonló hagyományos eljárással készül.pexels-photo-5935224.jpeg

Miközben a legjelentősebb és legismertebb alkoholos italok több száz, sőt több ezer évvel ezelőtt születtek, a hardseltzernek elég volt pár év, hogy teljesen felforgassa az alkoholos italok piacát a tengerentúlon. Pedig maga a kategória egyes források szerint a véletlen és két szódavízkedvelő feleség „műve”: a múzsák ihletésére két bostoni jóbarát és műkedvelő italinnovátor házilag készítette el a szénsavas víz alkoholos változatát még 2013-ban. Most pedig már ott tartunk, hogy a szakemberek az idén 2,5 milliárd dolláros forgalomra számítanak az USA-ban, közben pedig Kanadában, Ausztráliában és egyes nyugat-európai országokban is egyre nagyobb a rajongók tábora.viper_foto1.jpg„A Dreher Sörgyárak stratégiájában kiemelt szerepet kap az innováció, legyen szó akár a meglévő portfólió folyamatos bővítéséről vagy éppen egy új italkategória bevezetéséről. Az újítások és a fogyasztói trendek követése mellett elkötelezett Asahi Europe & International-nek és magyar leányvállalatának, a Drehernek köszönhetően, a sörök és a hagyományos longdrinkek között elhelyezkedő italkategória márciusban jelenik meg a magyar piacon” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója. A boltok polcaira első körben 0,33 literes dobozos, majd üveges kiszerelésben kerül, amely 96 kilokalóriát tartalmaz, alkoholtartalma pedig 4 százalék.

„Szeretjük azt, ami egyedi és izgalmas” – egészen egyszerűen ennyi a hardseltzer titka Nagy Zoltán, Viper nagykövet szerint, aki alapító-tulajdonosa a máig egyetlen olyan magyar bárnak, amely kiérdemelte a World’s Best Bars Top 50 elismerést. Déli citrus, cédrus, nyári virágok – ezeket az illatokat társítja személyes élményei alapján a nemzetközi bárkultúra elismert szakembere a Viperhez. Ezt még annyival egészíti ki: „az alaposan lehűtött Viper önmagában fogyasztva is tökéletes választás jégre töltve egy kis limeszelettel, de saját receptek komponálásához éppúgy lehet tökéletes kiindulási alap.”

viper_foto2.jpgA Viperhardseltzergyártása során a 100 méter mélységből érkező vizet üstben forralják fel, majd miközben lehűl, hozzáadják az alkohol alapját adó cukrot, melyet az élesztők feldolgoznak – így érhető el a kívánt alkohol- és szén-dioxidszint. Ezt követően a kapott italt megszűrve jutnak a letisztult és áttetsző végeredményhez, amelyet a frissítő lime ízesítés tesz izgalmassá.

„AViper komolyrajongótáborra számíthat az újdonságokra mindig nyitott kísérletezők és trendkeresők között, ahogyan azok között is, akik a mesterséges adalékok és színezékek nélküli összetevőket tartják szem előtt. Természetes ízével, trendiségével és egyszerűségével tökéletes alternatíva a tudatos, minőségi élményeket kereső és kíváncsi fogyasztók számára” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketing vezetője.viper_foto3.jpgDreher Sörgyárakról

A Dreher Sörgyárak 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország egyik legmeghatározóbb sörgyártó vállalatává. Évente 480 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban biztosítja több mint 11 100 család megélhetését, mint a vendéglátás, a logisztika és a marketing. Beszállítóinak 89 százaléka hazai kis- és középvállalkozás. Évi 17,1 milliárd forinttal járul hozzá az államháztartáshoz jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. 2017 óta a Japán legnagyobb sörgyártójaként számontartott Asahi leányvállalata, így a hagyományosan magyar márkák - a Dreher, az Arany Ászok és a Kőbányai - mellett olyan világszerte közkedvelt söröket is forgalmaz, mint az Asahi Super Dry, a Kozel, a Pilsner Urquell, a Peroni, a HB, valamint a Kingswoodcider. A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 12 éve futó Ésszel iszom programjával támogat.

További információ:
www.alkohol.info.hu

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

christine_1_1.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2516416778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása