Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Színtiszta sportosság és progresszív luxus

2021. május 10. - Antalfy Krisztina

Számos piacon már elérhető az Audi e-tron GT

Olyan Audi, mint semmi más: május 3-tól az e-tron GT már Európa-szerte kapható a márkakereskedésekben. A tisztán elektromos hajtásrendszerű Gran Turismo két modellváltozatban jelenik meg a kínálatban, mindkét esetben összkerékhajtással. Az Audi e-tron GT quattro (elektromosenergia-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 19,6 - 18,8 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 0) kivitel hazai alapára 38 449 250 forint, míg az RS e-tron GT (elektromosenergia-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km)*: 20,2 - 19,3 (NEDC); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 0) 53 249 830 forinttól vásárolható meg.
startpromoimg.jpg

Audi e-tron GT quattro** és RS e-tron GT** modelljei piaci bevezetésével a négykarikás márka az elektromos mobilitás érzelmekben gazdag, rendkívül izgalmas jövője felé nyit utat. A négyajtós kupé újraértelmezi a Gran Turismo hagyományos koncepcióját, miközben formavilága kifejező, technikája pedig forradalmi. Két nagyteljesítményű elektromos motorja – az egyik az első, a másik a hátsó tengelyen – gondoskodik kiemelkedő elektromos összkerékhajtásáról, s az Audi e-tron GT quattro számára együttesen 350 kW (476 LE) teljesítménnyel és 630 newtonméter forgatónyomatékkal szolgálnak, míg az RS e-tron GT esetében ezen értékek 440 kilowattra (598 LE) és 830 newtonméterre adódnak. A 84 kWh nettó kapacitású lítiumion-akkumulátor akár 488 kilométer hatótávot is lehetővé tesz számukra, míg 800 voltos technikájuk az akkumulátor rendkívül gyors töltésére nyújt lehetőséget. Mindezek eredményeképpen az Audi e-tron GT quattro** és az RS e-tron GT** a mindennapos használatra és a hosszú utazásokra egyaránt kínált kivételes alkalmasságával tűnik ki.a212776_medium.jpgAz RS e-tron GT** az Audi új elektromos zászlóshajója, amely álló helyzetből mindössze 3,3 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 250 kilométer/óra. Futóműve és hajtásrendszere olyan megoldásokat is kínál, mint például a háromkamrás adaptív légrugózás és a hátsó tengely elektronikus differenciálzár-hatású funkciója. A féktárcsák volfrám-karbid bevonata tovább növeli a fékrendszer teljesítményét, míg a sportos e-tron hang illő akusztikai háttérrel szolgál e műszaki remekműhöz. Mindezen funkciók az Audi e-tron GT quattro** számára is rendelkezésre állnak. Mindkét modellhez számos extrafelszerelés is választható, köztük a 21 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsákkal, az összkerékkormányzással, az Audi-lézervilágítással kiegészített Matrix-LED fényszórókkal és a nagy arányban újrahasznosított anyagokat tartalmazó üléskárpitokkal.05-01-highlight-module-2.jpgMájus 3-án érkezik a piacra az e-tron GT

Az ügyfelek február közepe óta adhattak le előrendelést a tisztán elektromos Gran Turismo modellekre, az Audi így már számos megrendelést begyűjtött. Az autók kiszállítása május 3-án veszi kezdetét az Európai Unió 27 országának piacain, valamint az Egyesült Királyságban.

Az Audi a piaci bevezetéssel egyidejűleg, májusban mutatja be globális márkakampánya következő szakaszát „A jövő hozzáállás kérdése” szlogennel, azt az utat állítva a középpontba, amelyet a négykarikás márka tör magának a hosszú távon fenntartható prémiummobilitás jövője felé. A kampányban Tom Hardy színész és producer is feltűnik, s az Audi márka, illetve az Audi RS e-tron GT** fenntarthatósága, dizájnja és teljesítménye iránti szenvedélyéről vall. A „Szenvedélyből fejlődés” című, kísérő TV-reklám olyan innovatív technikával készült, amely valós időben teszi lehetővé a virtuális környezetek megjelenítését.

További információ:
Audi Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!file_c0992f9536_original_1.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @antalfykrisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1116527750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása