Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. március 04. - Antalfy Krisztina

Március legelső hétfője van.  Végre eljött a várva várt tavasz, amiért már oly sokat imádkoztunk. Sajnos az undok tél tőlem egy kis hóbalesettel búcsúzott, de a lényeg, hogy végre odébb állt és remélhetőleg még hosszú hónapokig vissza sem tér. Munka, új barátok, napsütés, az első hóvirágok a kertben, számomra ezek voltak a múlthét legszebb pillanatai. És Nektek? Legyen szép napotok mára!

5 dolog

♥ A tavasz napsugaraira ébredtem. Nincs is csodálatosabb, mint félálomban, egy csésze finom kávéval az ablakon kinézve rámosolyogni a nyüzsgő nagyvárosra…

5 dolog...♥ Kedvenc boltomból még előző este beszereztem az első adag friss eperszemeket, amelyeket úgy faltam fel reggelire, mint egy önző kisgyerek…

5 dolog...♥ Ha már így alakult, hogy elaludtam a nagy sietségben kipróbáltam valami újat. A reggeli kapkodásban annyi időm maradt, hogy balerina kontyba tűzzem a hajam….

5 dolog...♥ Csak mert a családnak még koránt sem volt elég a télből, felpörgettünk a hétvégét és mindent magunk mögött hagyva felkocsikáztunk Galyatetőre. A fél méteres hó adta magát, hogy szánkózzunk még utoljára egy nagyot, nekem viszont a kelleténél egy kicsit jobban sikerült a lecsúszás, mint kellett volna….120-al lerepültem a száguldó szánkóról, de a kisebb hadisérüléseket leszámítva szerencsére nem lett komolyabb bajom….

5 dolog....♥ Ha már így lesérültem, szükségem volt néhány könnyeket felszárító, sebeket begyógyító apróságokra, amiről a kedvesem örömmel gondoskodott…

5 dolog
Képek: http://pinterest.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3812307469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása