Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. május 21. - Antalfy Krisztina

A múlt héten nagyon nem volt könnyű Nőnek lennem, és a lehető legmélyebbre bújt el bennem a mindenen átsegítő szupervumen énem. Ha kötelezően előírt tantárgy lenne, biztos elégtelent kaptam volna ellenállhatatlan tündöklésből, és vidámságból. Nem voltam toppon a munkában, házitündér helyett inkább banyává változtam a konyhában, és bizony nem sikerült vadmacskaként helyt állnom épp ott ahol a nagy Ő megkívánta…  

De amilyen utálatosan indult a hetem, olyan szenzációsan ért véget, hála a hosszú hétvégének és a páromnak, aki romantikus filmekbe illő szavakkal, és persze sok-sok türelemmel kirángatott a sokcsokoládés, édes bűnözésre csábító, bonbonos dobozok, ellenállhatatlan fagylaltpálcikák sűrűjéből.

♥ Hétfőn a szokásos “szia anyu! miújs feléd?” telefonhívás elmaradt… amilyen közlekedési dugó uralkodott reggel a fejemben, teljesen elfelejtettem, hogy édes drága anyukám Off üzemmódba helyezte magát… igaz Némethon nincs olyan messze, de mégis elérhetetlenné vált pár hétre… 

♥ Kedden megérintett a vidék illata… amikor elsétáltam egy eldugott kis virágüzlet előtt… nem tehettem mást, vennem kellett egy csokor fehér orgonát és két cserépre való levendulát… melyek egy ideig kellő tartalékot jelentenek majd az otthonomba, hogy ne holmi tartósítószerrel vegyített illatosítókat használjak…

♥ A hét közepén a bódító virágillat, a kávé és a likőrös csokiszemek édes párosításának köszönhetően mosolyogva indult a reggelem… délutánra végül annyira aktívvá váltam, hogy estére egy 8 főnek is elég menüsort dobtam össze a páromnak… így áthívtuk a legjobb barátainkat, hogy tutira ne maradjon a nyakunkon semmi, max csak néhány mosatlan… 

♥ Zuhanás és mélyrepülés helyett összeszedtem magam és persze az előző estéről rám maradt csatateret… felálltam, leráztam magamról az előző hetek bosszúságait és legyűrtem a csütörtököt… de már nem muszájból… hosszú idő után először élveztem újra a monoton pillanatokat… és ha már így alakult, belevetettem magam az ékszeres fiókjaim közé, hogy szép lassan, önmagam után végre rendet varázsoljak az ott uralkodó káoszból is…

♥ Péntek reggel már alig bírtam magammal… korán keltem, két kávét is megittam a reggeli helyett… majd a leggyakorlottabb búvárokat is megszégyenítve belevetettem magam gardróbom mélyére, hogy csak és kizárólag a legfontosabb darabokat gyömöszöljem bele a bőröndömbe… igaz csak 3 napra utaztunk le a Balatonra, de az ember lánya sosem tudhatja mikor lesz szüksége kedvenc tűsarkújára, vagy akár az Oscar-gálán is helyt álló ruhájára…

További csodálatos napot Neked! ♥

Képek: http://pinterest.com

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr6212473963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása