Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. november 04. - Antalfy Krisztina

Hello November! Túl egy hosszú hétvégén, na meg Mindenszentek ünnepén, észre se vettem, és máris átléptünk egy újabb hónapot.  Az elmúlt napok hétköznapjai eléggé felpörögtek az életemben, a tennivalóim besűrűsödtek, csak kapkodtam a fejem, bár továbbra is vannak dolgok, amik sohasem változnak… Hogy milyen is volt számomra október utolsó hete, azt ismét képekbe rendeztem a Pinterest inspiráló világának köszönhetően.

5 dolog, amit a héten…

1. Falevelek… hétfőn egy kis kitérővel jutottam haza. A fárasztóan hosszú nap ellenére a barátnőmmel  felmentünk a Normafához, ahol beugrottunk egy csésze kávéra és egy nagy szelet rétesre. De hogy ne érezzük a sütemény okozta lelkifurdalást, a kávézóból bevetettük magunkat a falevelek sűrűjébe, és pár percig ismét gyereknek érezhettük magunkat…

2. Gesztenye… kedden elkészítettem életem első sütőtök levesét, amihez megsütöttem a még előző héten vásárolt gesztenye készletemet. Nekem az ősz egyenlő a sült gesztenyével… 

791017ac9b72d0dfd45dd7bdf02d254f

3. Tökös dekoráció… szerdán este alig vártam, hogy hazajöjjön a család, és közösen nekiüljünk a tökfaragásnak. Volt aki fúrt, volt aki csak faragott, én viszont idén inkább ragasztót és csillámport ragadtam…


4.
Booo…
Ez a hét leginkább a sütésről, na meg a főzésről szólt. Halloween alkalmából összeültem a barátaimmal, és kisütöttük a legijesztőbb süteményt amit valaha csak láttatok… 


5.  Mindenszentek estéjén…
mindenki másképp emlékszik meg eltávozott szeretteiről. Itthon, miután mindenki elaludt, én is bevackolódtam a jó meleg ágyba, egy csésze forró csokoládé társaságával, és az évek során megsárgult fotókkal… Én így emlékeztem meg Róluk…

nevtelen_3_65.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5811923847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása