Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló Szeptember!

2016. szeptember 02. - Antalfy Krisztina

Szia Szépség! Lehet furcsán hangzik, de én már alig vártam, hogy végre beköszöntsön az ősz, sőt azt is meg merem kockáztatni, kicsivel jobban szeretem ezt az évszakot, mint a forró nyarat. Oké-oké, vártam én is a nyárra, ami jó volt, szép volt, és szerencsére rengetek élmény belefért idén is, de már nagyon hiányoztak a szekrényem mélyén szunnyadó kardigánok és kötött ruhák. Az új évszak olyan számomra, mint egy új hét kezdete, ilyenkor minden új, és minden megváltozik. Az alábbi posztban megmutatom Neked, hogy én miért is szeretem annyira a lehulló falevelek varázsát.

Színes falevelek mindenhol…


Amit nem csak én, de hiperaktív kutyám is nagyra értékel...


Tudom fura, de szerintem van valami csodálatos a ködös, hűvös reggelekben, amikor pokrócba bugyolálva reggelizhetünk a verandán...


És a még hűvösebb éjszakák során előkerülnek a cuki, puha mamuszok...

dddd

Előkerülnek a meleg színek a gardrób mélyéről, amiket szerintem sokkal jobban lehet kombinálni, mint a lenge nyári darabokat...

Na meg a kalapdobozban türelmetlenkedő kalapok, turbánok, sapkák...

3a64798cdf8fa8e35abf1b8cdfb7bcc1
Végre felavathatjuk a tavaly nyári leárazáskor beszerzett kabátjainkat...


Főszerephez jutnak végre a sötétebb, dívás smink cuccok, mert az ősz megérdemli a drámai sminket...

Csábíthatunk burgundi ajkakkal...


És dögös vörös körmökkel...


Minden nap finom, forró teával indíthatjuk a reggeleket, és fahéjjal szórt, habos csokival zárhatjuk az éjszakákat...

Persze ősszel sem kell lemondanunk a testmozgásról...

67b982edf9b28e08a8f45bd81fb0af5b

Bár az éjszakák hosszabbak lesznek, a város talán még szebb ilyenkor...

Egy hosszú nap végén feltöltődhetünk az illatos mécsesek és az őszi illatú gyertyák társaságában...

A bevásárlólistára végre felkerülhet a tök, ami nem csupán egészséges, de tök finom...


A hideg, esős estéken végre jut időnk kiolvasni rég elfeledett könyveinket...


És bűntudat nélkül belefeledkezhetünk a szerelembe, vagy amibe csak jól esik...


Csodás Őszt Neked!
nevtelen_3_47.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7411671552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása