Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így ünnepelte 6. szülinapját a Femcafé!

2016. október 24. - Antalfy Krisztina

Micsoda nap volt ez a csütörtök! Már egy hete megkaptam a meghívót, így aznap már izgatottan vártam a nap végét, hogy én mielőbb odaérhessek a hatodik születésnapját ünneplő Femcafe.hu bulijára. A nagyszabású parti műsorvezetője Kasza Tibi, sztárvendége pedig Dér Heni volt, akik mellett kishazánk legnagyobb celebjei is feltűntek a lila szőnyegen.

kasza_tibi_a_femcafe_csapatanak_egy_reszevel.JPG

Időpont: 2016. október 20.
Helyszín: KIOSK

Aznap este a vörös helyett rendhagyó módon lila szőnyeg várta csütörtök este a KIOSK-ba érkező vendégeket, ahol több százan ünnepelték a népszerű női portál fennállásának 6. évét. A jeles eseményre több sztársportoló és médiaszemélyiség is kíváncsi volt, így többek között Sarka Kata, Horváth Éva és Weisz Fanni is a Femcafe csapatával, partnereivel és kiemelt ügyfeleivel ünnepelt, de Horányi Juli, Tápai Szabina, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Orosz Barbi, Rippel Feri, Baronits Gábor, Kecskés Tibor „Kefír”, Várkonyi Attila „Dj Dominique” és Herzceg Zoli is a vendégek között volt.

sajoszegi_veronika_foszerkeszto_es_csereklei_zoltan_ugyvezeto_igazato.jpg

Én munka után estem be a buliba, így inkább voltam üzleties, mint szexi, de szerencsére így sem tűntem ki a „sexy and elegant” öltözékek közül, amik abszolút a Femcafe.hu stílusát tükrözték. Voltak igazán elegánsak, dögösek, voltak, akik nagyot domborítottak és voltak olyanok is, akik nem biztos, hogy ebbe a buliba készültek.

Sarka Kata egyébként a várt módon, férje, Hajdú Péter nélkül érkezett az eseményre, bár Hajdú a rendezvény előtt még azt jelezte a szervezőknek, hogy egy esti tárgyalását követően mindenképpen tiszteletét szeretné tenni a születésnapon. Kata, barátnői társaságában egy szuperszexi csizmában és bőrruhában érkezett a helyszínre, így nem csoda, hogy azonnal minden szem és vaku rá szegeződött. Persze Kasza Tibi is azonnal lecsapott a lehetőségre és egy rögtönzött élő bejelentkezést toltak a Facebookra.

sarka_kata_femcafe_szulinap.JPG

Mivel a Femcafe.hu kezdetektől fogva kiemelten foglalkozik a hazai divattervezők munkásságával, így az esemény egyik fő attrakciójaként három magyar divattervező mesés kreációi kerültek bemutatásra egy látványos divatbemutatón. A kifutón CAKÓ, Harkodetty és Prieston by Noémi Nagy ruháit viselték a modellek, akiknek gyönyörű sminkjét és frizuráját a L’oreal és Hajas Laci csapata készítették.

prieston_by_noemi_nagy_bemutato.JPG

Bár legnagyobb örömömre mind három tervezőt ismerem, a hatalmas forgatagban sajnos nem tudtam velük aznap este találkozni. És mivel hulla fáradt voltam, nem bírtam végig ott maradni, így a hatalmas designtortába már nem volt módom belekóstolni.

der_heni_fellepese.JPG

Indulás előtt még gyorsan belenéztem Dér Heni mini koncertjébe - aki mellesleg mindösszesen egy bugyit viselt, és amiről Kasza Tibi természetesen videót is késztett. Végül a rövid búcsúzkodás után hazaindultam.

 Bár már alig vártam, hogy hazaérjek, mert már nagyon fájt a lábam a tűsarkúban, de ennek ellenére ki nem hagytam volna ezt a csúcsszuper bulit!

orosz_barbara.JPG

Nagyon Boldog Szülinapot Femcafe.hu!

nevtelen_3_66.pngTovábbi információ:
http://www.femcafe.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8011935137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása