A minap én is eleget tettem az Emporium márka meghívásának. A három generációs magyar családi vállalkozás '17 őszi/téli kollekcióját az Astoria üzletében Mark Lakatos, Magyarország legnépszerűbb stylistja és makeover artistja által mutatta be a sajtó képviselőjének. Az eseményen ott volt, az elbűvölő Eva Farkas Plus Size Model, Judit Viktor az őszi/téli kampány arca és Kriszta Janata, a cég kedvenc szövegírója, akinek épp most jelent meg első könyve. A ruhákról csak annyit, hogy jó pár évvel ezelőtt biztos nem fordultam volna be az Emporium üzletébe, de megújult és fiatalosabb kollekciója közöl már én is szívesen szemezgetek.
Időpont: Október 3 (kedd)
Helyszín: EMPORIUM Üzlet
Tudtad, hogy az EMPORIUM közel 30 éve működik sikeresen a magyar divat piacon, csupa női vezetővel, a nagymamától az unokáig?
A klasszikus vonalairól és minőségi termékeiről ismert ikonikus magyar márka az idei évben teljes megújuláson esett át. Mind a kollekció, mind az üzletek megújultak, nyitva a fiatalabb, de igényes, klasszikus termékeket kereső vásárlók felé.
A megújult őszi kollekciót a sajtó képviselői az Emporium Károly körúti üzletében nézhették meg, ahol Lakatos Márk, makover stylist válogatott össze különböző szetteket a különböző korosztályú és alkatú Emporium hölgyekre, ezzel is demonstrálva, a márka sokszínűségét.
A modellek: Az elbűvölő Farkas Éva - ismert plus size modell, ViktorJudit - színész nő, plus size modell, az EMPORIUM ’17 Őszi kampányának arca, Janata Krisztina - a modern vállalkozó nő, szövegíró a Marketing Commando tanácsadója - voltak, akik különböző karakterük ellenére is, mind megtalálták a tökéletes összeállítást az Emporium kínálatából.
A márka új arculatot is kapott idén, melyet Hitka Vikitória képzőművész tervezett. Fontos szempont volt, hogy az egyszerűség, az otthon érzés, a nőiesség, a klasszikus és elegáns világa immár visszatükröződjön a logoban és az üzletek megjelenésében is, nem csak a ruhákban. E gondolat mentén felújításra kerültek a budapesti üzletek, ahol így ma már valóban egy barátságos otthonban érezzük magunkat.
A cég, a konfekció divatiparban egyedülálló szolgáltatást nyújt, modelljeik ára tartalmazza a személyre szabott méretre igazítást. Mottójuk, hogy nincs tökéletes alak, csak tökéletesen szabott ruha, így ezzel a szolgáltatással minden nő megkapja azt a magabiztosságot, melyet egy ruha nyújthat. Hiszen nincs két egyforma 36-os testalkat, mint ahogy két egyforma 48-as sem létezik.
Lakatos Márk éppen Farkas Évát stylingolja
A plus size daraboknak nem célja az alak elrejtése, inkább a nőies vonalak kiemelése. A tervezéskor fontos szempont, hogy a ruhák okosan kombinálhatóak, hordhatóak és egyszerűek, ugyanakkor emlékezetesek legyenek, hogy kiszolgálják a valódi nőket akik, dolgoznak, irodában ülnek, egy-egy fontos megbeszélésen kell helyt állniuk, vagy éppen a gyermekükért rohannak.
A 2017/2018-as téli kollekcióban hangsúlyt kapnak az aktuális trend színek, ugyanakkor megtalálhatók a nagyon vidám és erőteljes karakter színek is, mint a narancspiros, vagy a lazac, a mély bordó melyre öröm ránézni egy-egy szürke esős délután. Az aktuális trend fazonok és anyaghasználat is jelen van a kollekcióban, mint például a bársony, vagy a bőr és szövet kombináció. Ugyanakkor, ha a jól szabott alap darabokat keressük a legjobb helyen vagyunk, alakformáló nadrágok és szoknyák, bőrhatású blézerdzsekik, vagy a klasszikus kosztüm mind ott vannak a kollekcióban.
További információ:
Emporium & Aura Collection