Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Önképzés: így tanulj online a KRESZ-re!

2018. április 06. - Antalfy Krisztina

Ma már szinte mindent online intézünk: online beszélgetünk ismerőseinkkel, online ismerkedünk, online intézzük ügyeinket, de még kedvenc sorozatainkat is inkább online nézzük végig. A kérdés így adva van, miért ne tanulhatnánk online KRESZ-re? Habár a csoportos tanfolyamokat és a magánórákat nem helyettesíti maximálisan, a világháló által kínált lehetőségek kiválóan alkalmasak a KRESZ-tudás alapjainak elsajátítására, annak szinten tartására és persze a vizsga előtti gyakorlásra-tesztelésére.

orange_red_brush_beauty_hair_instagram_post.png

A minap olvastam egy tanulmányt, mely szerint az online KRESZ-tananyagokat használók száma évről évre egyre jobban nő, 2017-ben már meghaladta a 110 ezret. (forrás: http://tinyurl.hu/LEpi/) Elterjedésének oka egyértelműen abban keresendő, hogy a mai fiatalok már az online térben élik mindennapi életüket. Szívesebben vannak a virtuális térben, mint a valóságban, így sokkal természetesebb számukra, hogy okos kütyüjeiket használják akár tanulásra is, akár a könyvek helyett. Az internet eleve nagyfokú szabadságot jelent, a rugalmas időbeosztás lehetőségnek köszönhetően.

Mindig legyen célod! Anélkül nem érhetsz el sikereket sem!

giphy_2_6.gif


Amikor belevágtam ismételten a jogosítvány megszerzésébe, eszembe sem jutott, hogy az online KRESZ-tanulás mellett tegyem le a voksom, főleg, hogy olyan oktatók tanítanak a KRESZ elméletére, mint Pető Attila, a „Kreszprofesszor”, közlekedési szakértő, a Mosolyzóna Autósiskola alapítója és vezető oktatója. Szívesen jártam be a csoportos órákra, egyrészt mert úgy gondoltam, így sokkal több dolog ragad rám, másrészt új emberekkel ismerkedhettem meg, a szünetekben lefőzött finom kávéról már nem is beszélve.

giphy_99.gif

Az életem azonban folyamatos rohanás, így munka, sport, család és otthoni teendőim mellett már nem maradt időm, hogy minden héten végig tudjam ülni a több órás tanfolyamot, így ha nem akartam végleg lemaradni, regisztrálnom kellett az eduKRESZ oldalára, ahol a közlekedési képzések e-learning tananyagát lehet megtalálni.

201703_01.jpg

Haladj lassan, lépésenként előre!

Első körben kicsit tartottam az egész online dologtól, de hamar rákaptam az ízére. Megnyitottam az első kis ajtót, amely szükséges volt ahhoz, hogy hozzáláthassak a netes tanuláshoz, ez pedig a hajlandóság arra, hogy bővíteni akarjaim vezetési ismereteimet. Imádtam az eduKRESZ  oldalát, s bár rutinná tettem a gyakorlást, akkor léptem be, amikor kedvem és persze időm volt.

DE LÁSSUK MIÉRT IS JÓ AZ ONLINE TANANYAG?

- a tanulásra fordított időt saját magunk oszthatjuk be
- a statisztikák szerint az e-learning esetében a vizsgaeredmények jobbak, a vizsgasikeresség aránya is nagyobb, mivel a vizsga az elektronikus képzéshez hasonló számítógépes környezetben történik, így ennek a kezelése és megszokása már a tanulás folyamata alatt rutinná válik.
edukresz-kep1.jpg- a már elvégzett tananyagrészek tetszőleges számban újratanulhatóak, a tesztek tetszőleges számban ismételhetőek
- a tanulást életszerű példák és szimulációk segítik. A rendszer egyik legfontosabb jellemzője az interaktivitás
- a tanfolyam elvégzéséhez számítógép és internetkapcsolat szükséges, így, akkor és onnan tanulsz, amikor neked alkalmas 

giphy_1_18.gif

Szerinted jó, hogy online is lehet KRESZ-t tanulni?

További információ:
http://www.mosolyzona.hu/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1113816804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása