Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. március 22. - Antalfy Krisztina

Párizsba továbbra sem jutottam el, mégis egy hosszú és élményekben gazdag héten vagyok túl. A délutáni kávészünetem alatt épp van annyi időm, hogy ismét tornasorba vegyem az eheti történéseket.  Az ablakon kinézve ragyogóan süt a nap, de sajnos a várt tavaszi jó idő, ahogy azt mindannyian tapasztalhattuk, még javában várat magára. A három jó barát, Sándor, József és Benedek bizony megéri a pénzét, hisz még eszük ágába sincs elhozni nekünk a meleget. Pedig már a bélelt nagykabátjaim és kedvenc hótaposóim is belefáradtak ebbe az undok, szeles időbe, és őszintén már én is nagyon szívesen lecserélném szegénykéimet a legutóbbi nagybevásárláskor beszerzett balerinákra.

5a3a46d622dbc43beb529c71bdf44cae És Neked hogy telt ez a hét?

♥ Rövidre sikerült hétfő, így az óriási városi forgalmat áthidalva hamar otthon találtam magam. Ha már undok hétfő, megpróbáltam néhány édes Macaronnal megédesíteni a napot….de azt hiszem ezt még gyakorolnom kell…így maradt a cukrászda

3c7a06aa13a78e2f4efab34a892b4b79♥ Kedden a telefonom egyetlen értelmét sutyiban sikeresen elcsócsálta imádott Tappancsom…természetesen a nyuszimnak ezek után is megmaradt a jó étvágya…de itthon egy kisebb káosz alakult ki a töltőhiány miatt…

440c471b9367ea8c0e4a153177498ff1 ♥ … szerda, a nap amikor végignézhettem Tatár Csilla nagy tavaszi megújulását…a bájos Mokka műsorvezetőjében egy nagyon kedves és közvetlen lányt ismerhettem meg ….hamarosan bővebben is írok róla, hisz nemsokára a boltokba kerül saját kollekciója a Sugarbird szárnyai alatt…

DSC06821♥ Végre csütörtök, amikor egész nap semmi másra sem tudtam koncentrálni csak az esti GLAMOUR Women of the Year Díjátadó ünnepségre, amire idén is megkaptam a saját kis meghívót, és ahova most először magammal rángattam az egyik legkedvesebb barátnőmet is…ohh és micsoda éjszaka volt! Hamarosan erről is olvashatok az oldalon….

DSC06880 modified♥ A péntek reggeli ébredés nehezebb volt számomra, mint a törököknek a budai vár bevetése… de melyik török bírna 7-kor kiugrani az ágyból, ha előtte hajnalok hajnaláig táncolt a Glamour magazin buliján? …de ahogy eddig is, így most is legjobb barátom Mr. Forró Fekete átsegített az álmos perióduson…elindult a nap!

d0b110e98240d459b51bc18ba6a7ead6Este még vár rám a hétvégi nagybevásárlás, holnap reggel egy csöppet még önkénteskedek így Húsvét előtt és utána irány az ELLE Fashion Show…de minderről majd legközelebb…

Legyen további szép napod!
Képek: http://pinterest.com
nevtelen_3.pngHa tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7012307081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása