Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Vanish Gold White: Mert a pasiknak is jól áll a fehér

2015. szeptember 04. - Antalfy Krisztina

Hatékony folttisztítás, kevés ráfordítással

A Vanish szuper fehérítő képességéről már írtam egy korábbi posztban, most azonban nagyító alá vettem a márka folttisztító mosószerét. Személy szerint eddig is gyakran került Vanish fehérítő a bevásárlókosaramba, de a folteltávolítók terén mindig más és más terméket vittem végül magammal haza, amely aztán kisebb-nagyobb sikerrel teljesített. Lássuk is, hogy vált be a Vanish Gold Oxi Action fehérítő és folteltávolító gél!

Vanish Gold Oxi Action fehérítő

Számomra a párom néhány fehér zoknija, és az izzadságtól gyakran besárgult kedvenc fehér inge volt az egyik legnagyobb kihívás. Kedvesem ugyanis olyan helyen dolgozik, ahol megkövetelik, hogy még a legsemmittevősebb nap is elegánsan jelenjen meg, aminek előnye, hogy mindig csodásan néz ki, de hátránya, hogy hétvégére a nyakamba szakad egy csomó világos, és kényes ruhanemű, ingekkel, nadrágokkal, beszürkült zoknikat.

Vanish Gold Oxi Action fehérítő

Eddig kipróbáltam olcsóbb és persze drágább árkategóriás termékeket, de sajnos nem sok sikerrel, még így is előfordult, hogy néhány zokni a kukába landolt, egy-egy ing, pedig örökre a gardrób mélyén maradt. Így nem sokat gondolkodtam, amikor kezembe került Vanish Gold Oxi Action fehérítő és folteltávolító gél.

Vanish Gold Oxi Action fehérítő

A textíliákat nem készítettem elő,azonnal bedobtam őket a mosógépbe, adtam hozzájuk egy kupakkal a Vanish Gold Oxi Action gélből és egy kevés mosószert, ahogy eddig is szoktam, majd vártam a végeredményt.

Vanish Gold Oxi Action fehérítő

Mosás után ragyogó fehér, foltmentes pólókat, ingeket és zoknikat húztam ki a mosógépből. Én nagyon elégedett vagyok a Vanish Gold Oxi Action géllel, és végre a zoknik sem a kukába, hanem párra lelve, a fiókba kerülnek. Ha nem hiszed járj utána és próbáld ki Te is!

További információért látogass el: 
Vanish Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5412796334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása