Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Teszt // SHISEIDO: Ever bloom parfüm

2015. november 28. - Antalfy Krisztina

Elcsábít, magával ránt, és végleg bele szeretsz

Képtelen vagyok betelni a Shiseido Ever Bloom illatával, melyet a neves parfüm kreátor, Aurelien Guichard alkotott meg. Volt már a márkától parfümöm, de az valahogy nem volt én illatom, az Ever Bloom viszont egyszerűen tökéletes, finom, lágy, visszafogott, mégis csábító, magával ragadó és hihetetlenül nőies.

SHISEIDO: Ever bloom // teszt

A Shiseido legújabb illata az Ever Bloom világszerte 2015 októberében debütált, melynek hazai sajtóbemutatóján nekem is volt szerencsém részt venni. De lássuk, milyen illatról is van szó pontosan?

SHISEIDO: Ever bloom // teszt

Külcsín

A látványa már elsőre megfogott, kifinomult, elegáns. Az üvege jól ki van alakítva, könnyedén kézre áll, remek a fogása, a formája szinte olyan, mint egy törékeny női test. Így azonnal ki akartam próbálni, hisz kíváncsivá tett, milyen lehet az illat.

SHISEIDO: Ever bloom // teszt
Illatjegyek

Lótusz, jázmin, bolgár rózsa, narancsvirág, gardénia, sylkolide, hinoki fa, pézsma.

Belbecs

Eddig azt gondoltam, hogy soha nem fogom megtalálni A PARFÜMÖT, azt az illatot, ami én vagyok, és hosszú évekig elkísér majd, de tévedtem. A Shiseido Ever Bloom már az első fújásnál elvarázsolt, annyira jó érzés volt a bőrömre fújni. Nincs is annál jobb mint a hideg, szürke reggeleken, indulás előtt elkortyolni egy nagy csésze habos lattet, belebújni kedvenc meleg pulóverembe és magamra fújni ebből a finom, virágos illatból.

SHISEIDO: Ever bloom // teszt
Legyen szó munkahelyi megbeszélésről, csajos ebédről, vagy egy péntek esti randevúról, az Ever Bloom parfümömet sosem hagyom otthon, az összeállításomat kizárólag ez az illat teszi teljessé, amitől magabiztosabbnak és csábítóbbnak érzem magam.

Ez az illat felerősíti a bennünk rejlő nőiességet. Virágos illata szinte visszatükrözi a külvilág számára a nő belső szépségét, tele frissességgel, érzékiséggel és vonzerővel. A Shiseido nő pedig egyetlen pillantásával elvarázsolja a férfiak szívét.

SHISEIDO: Ever bloom // teszt
És valóban, ugyanis amikor rajtam van, mindenhol ott hagyok magamból egy keveset. Reggel a párom autójában, búcsúzáskor, délután az irodában, megbeszélés után, egy gyors bevásárlás során a pénztárnál. Amikor rajtam van, mindig elismerő szavakat kapok, barátoktól, kollégáktól és idegenektől egyaránt. A párom minden este megemlíti, hogy miután kiszállok az autóból, még délután is érzi az illatomat a kocsiban, így ebből is láthatjátok, mennyire tartós a Shiseido Ever Bloom illata.

SHISEIDO: Ever bloom // teszt
Én imádom ez a parfümöt, de mivel mindenkin másképp működik egy-egy parfüm, ezért lehet belőled mást vált ki, de érdemes kipróbálnod, hisz lehet épp ebben az illatban találod meg az igazit.

Reklám:


Kiszerelés:
EdP 30 ml
16 590 Ft

EdP 50 ml
24 190 Ft

EdP 90 ml
33 390 Ft

nevtelen_3_79.png

További információ:
http://marionnaud.hu/products/ever-bloom

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7312066605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása