Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. február 26. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Néha úgy abba hagynám az egészet, felégetném mindazt, amit eddig elértem, és pillanatok alatt bojkottálnám a blogot. Mert bizony nekem is vannak rossz pillanataim, amikor elhiszem a magányos, üres lelkű, szomorú és félelmekkel élő embereknek, hogy én sem érhetem el a céljaimat, hogy jobban járok, ha ott maradok a rideg, szürke, fénytelen szobában, ahol ők is élnek. De én hiszek a szépségben, a szeretetben és a nevetés gyógyító erejében. Hiszek abban, hogy erősnek kell lennünk akkor is, amikor úgy tűnik, hogy minden a lehető legrosszabb. Mert a holnap mindig eljön, és csak rajtam múlik, ülve maradok, vagy teszek az álmaimért.

5 dolog, amit a héten…

Beköszöntött egy újabb Péntek, ami azt jelenti, hogy ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet…

Hétfő

Hétfő

Kedd

Kedd

Szerda

Csütörtök

Csütörtök

Péntek

Péntek

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

Kiss

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr448423280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása