Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így válhatsz Venus istennővé egy kezeléssel

2016. április 11. - Antalfy Krisztina

Az azonnal látható változás

Egyszer elérkezik az a pillanat, amikor észrevesszük, hogy bőrünk a rendszeresen használt ránctalanító krémünk dacára lazább lett, vonásaink megereszkedtek, a kontúrok kevésbé élessé, a szarkalábak viszont mélyebbé váltak. Bőrünk visszavonhatatlanul jelzi, hogy elérkezett az ideje valami komolyabb külső segítségnek, ha meg szeretnénk őrizni fiatalosságát. Természetesen legtöbbünk valamilyen hatékony, ugyanakkor fájdalommentes – mi több, kellemes - kezelésnek örülne.

venus_concept_4791_v2.jpg

A megoldást a kifejezetten jóleső bőrfeszesítő kezelés, a Venus Freeze jelentheti, melynek elnevezése nem hideg terápiára, hanem a ráncok befagyasztására utal. Teszi mindezt egy kellemesen meleg energiamátrix segítségével!

Ráncfagyasztás meleggel

Miközben a kellemesen melegedő kezelőfej siklik a bőrön, gyengéden masszírozva az arc vagy a nyak felszínét, a bőr mélyén egyenletesen eloszló energianyalábok hatására a kötőszövetek újra feszessé válnak. Ez az egyetlen technológia, amely a kollagén szintézisét két különféle mechanizmussal serkenti, és ennek köszönhetően látványosan és hosszantartó eredményekkel javítja a bőr állapotát. A kötőszövet feszességének fokozódása mellett a kezelt területen új, egészséges vérerek képződnek, aminek köszönhetően javul a bőr oxigén- és tápanyag-ellátottsága. A Venus Freeze hatásmechanizmusával a laza bőr kezelése valamint az arc és nyak ráncainak kezelése egyaránt rendkívül hatékony.

venusfreezenyak.jpg

Hogyan kezeli Venus Freeze (MP)2 a ráncokat?
A Venus Freeze rádiófrekvenciája serkenti a kollagén és elasztin termelését, és beindítja a bőr öngyógyító folyamatait. A kezelés eléri a bőr mélyebb rétegeit és új struktúrát épít. Az eredmény: feszesebb bőr és megújult arckontúr.

Hogyan kezeli a Venus Freeze (MP)2 laza bőrszövetet?  
A kezelés mágneses pulzusai hatására új vérerek képződnek, a fibroblasztok osztódnak és észrevehetően feszesedik a bőr. Ez a feszesítő hatás igen tartós, mert az újonnan képződött kötőszövet képezi a változás alapját.

A Venus Freeze kezelések tehát több oldalról célozzák a bőröregedés problémáját, egyaránt fókuszálnak mind a rövid, mind a hosszú távú hatásokra.

8ff6bb107d609f7a3dfb9096a90ebac8.jpg

A fájdalommentes, meleg, masszázs-szerű, relaxáló kezelés során tapasztalható bőrpír 1-2 órán belül elmúlik. Hatása igen tartós, mivel a visszanyert feszesség a belülről újjáépülő kötőszövet következménye. A legjobb eredményhez 6-8 alkalom javasolt, de már az első, fél óránál nem hosszabb kezelés után is érezhetően feszesebb a bőr.

Kezelések árai:

Ulstam:

Ulstam kezelés felkar/Ulstam treatment upper arm: 28 400 Ft
Ulstam kezelés melltartó redő/ Ulstam treatment bra trucks: 34 400 Ft
Ulstam kezelés derék/ Ulstam treatment love handles: 34 400 Ft
Ulstam kezelés has (zsír 20 mm alatt)/Ulstam treatment on abdomen (fat under 20 mm): 100800 Ft
Ulstam kezelés has (zsír 20 mm felett)/Ulstam treatment on abdomen (fat above 20 mm): 201 600 Ft
Ulstam kezelés külső comb/Ulstam treatment outer thigh: 34 400 Ft
Ulstam kezelés belső comb (zsír 20 mm alatt)/ Ulstam treatment internal thig (fat under 20 mm): 48 400 Ft
Ulstam kezelés belső comb (zsír 20 mm felett)/ Ulstam treatment internal thig (fat above 20 mm: 86 800 Ft

Venus Freeze:

Venus Freeze toka / Venus Freeze double chin: 6 800 Ft
Venus Freeze szemkörnyék (alul-felül) / Venus Freeze eye contour : 15 200 Ft
Venus Freeze nyak és toka / Venus Freeze neck and double chin: 12 000 Ft
Venus Freeze arc és homlok / Venus Freeze face and forehead: 20 000 Ft
Venus Freeze arc és szemöldök és homlok / Venus Freeze face and eyebrow: 28800 Ft
Venus Freeze arc és nyak / Venus Freeze face and neck : 36 700 Ft
Venus Freeze arc és szemöldök és homlok / Venus Freeze face and eyebrow and forehead: 28 800 Ft
Kiegészítő terület kezelés részeként szájkörnyék / Venus Freeze add-on perioral : 4 000 Ft
Kiegészítő terület kezelés részeként szem alsó része / Venus Freeze add-on under eye: 8 000 Ft
Kiegészítő terület kezelés részeként szem felső része / Venus Freeze add-on above eye: 8 000 Ft
Kiegészítő terület kezelés részeként nyak / Venus Freeze add-on neck : 12 000 Ft
Venus Freeze dekoltázson (1 tenyérnyi) / Venus Freeze decollate small : 6400 Ft
Venus Freeze dekoltázson (2 tenyérnyi) / Venus Freeze decollate large: 12400 Ft

nevtelen_3_1.png

Bővebb információ:
Royal Clinics

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr198588434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása