Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. augusztus 12. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Az elmúlt pár hét elég undok volt velem, így nem hiszem, hogy idén az augusztus lesz a kedvenc hónapom. A hosszú ideig tartó betegség, az erős fájdalom mérhetetlenül kiszívta belőlem a maradék életkedvemet is. Eközben a napok ugyanúgy teltek, dolgoztam, fegyelmezett maradtam és elviseltem a hétköznapokat. Mert nem akartam kimutatni, hogy gyakran én is dühös, szomorú és elkeseredett vagyok. De hát nem is kell a gyengeségünket mindenki lássa, ilyenkor inkább összeszedjük magunkat és rámosolygunk az egész világra.

fotorcreateds_3.jpg

Miután beköszöntött egy újabb péntek, ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet. Remélem te is megtaláltad e heti örömforrásod...


fotorcreated_48.jpg

fotorcreated_49.jpg

fotorcreateddd_2.jpg

fotorcreatedtt.jpg

fotorcreatedqq.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1510424146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása