Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. október 28. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Sok-sok éven át nem szabtam határt az együttérzésnek, empátiám, gondoskodásom mások felé, olykor vadidegenek irányában is igen magas szintű volt, így elkerülhetetlen volt, hogy rám találjanak azok a bizonyos barátbőrbe bújt energia vámpírok. Már első kedves szavukra, édes mosolyukra megnyíltam, és ott segítettem, amiben csak tudtam. Ám, idővel azt vettem észre, hogy érzelmileg kimerültem, elfáradtam, dühössé és ingerülté váltam. Ekkor eldöntöttem, vagy folytatom ezt az értelmetlen folyamatot másokért, vagy megálljt parancsolok, és végre önmagamért cselekszek. Persze ezt követően sok barátnak hitt embert elveszítettem, de tudtam, hogy a saját harcát mindenkinek önmagának kell megvívnia.

fotorcreated_114.jpgKép1/2/3/4

Ergo, az élet velünk, meg persze nélkülük is megy tovább, és vagy képesek vagyunk egyedül haladni a saját utunkon - így erőssé és önállóvá válni - vagy mindig mások útján kullogunk, cipelve barát, rokon, ismerős nehéz hátizsákját. És bár először nagyon fájt a felismerés, végül be kellett lássam, hogy ez a fajta tisztogatás, lelki rendrakás felszabadított.

giphy_24.gif

♥ Hétfő

fotorcreated_111.jpgKép

♥ Kedd

fotorcreatedsss_7.jpgKép

♥ Szerda

fotorcreated_112.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreatedfsfds.jpgKép

♥ Péntek

fotorcreated_113.jpgKép

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8811921471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása