Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Na, pont ezért lesz valaki blogger…

…és végül az is marad

2016. december 26. - Antalfy Krisztina

Esett, szél volt, én meg hatalmas késésben voltam, persze így jár az ember lánya, ha egyszerre újságíró, blogger és még más területen is dolgozik – mindig rohan. De nem panaszkodok, sőt, egy rohanós nap végén engem mindig feltölt lelkileg és testileg, ha részt vehetek egy olyan örömteli, családias hangulatú sajtótájékoztatón, amit a Happy Family szokott tartani bloggerei számára.fotorcreated_189.jpg

Időpont: 2016. november 11.
Helyszín: Villa Bagatelle
Moderátor: Balla Eszter színésznő, családanya

hfbloggertal20161111_13_1.jpg

Pocsék napom volt, nem álltam messze attól, hogy aznap teljesen szét ne csússzak, így nem volt meglepő, hogy késve estem be a Happy Family VIP blogger eseményére is. Azonban a gyönyörű Brót Pékség kávé és friss péksüti illatú falai közé belépve, azonnal kizártam a zsúfolt város zaját, és mire felértem a villa második emeletén található gyönyörű Salonba, végérvényesen megnyugodtam, és elengedtem az egész napi stresszt és fáradtságot.

hfbloggertal20161111_19_1.jpg

Bloggernek lenni boldogság

A meghívott bloggerek többsége már figyelmesen hallgatta Adri beszédét, én pedig igyekeztem gyorsan, mégis észrevétlenül helyet foglalni. Persze ez nem sikerült olyan profin, de legalább mindenki megtudta, hogy Kriszti is megérkezett a Happy Family második alkalommal megrendezett blogger találkozójára…

giphy_32.gif

Odáig voltam a boldogságtól, hogy a Happy Family csapata megint mennyire kitett magáért, a számomra fenntartott helyen már vártak a kis meglepetések, apró csomagok, amik a nőiességemnek tettek jót, míg Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok II. mesekönyve, ill. a Danubius Hotels kis mesehősei, a kis plüss sárkányok, gyermeki lelkemet tetté boldoggá – a finom falatokról, és isteni italokról már nem is beszélve.

15056604_1774278992839523_8843627057360404480_n.jpghf_bloggertal20161111_5.jpg

Egyedül nem megy! Igaz?

Ebben hiszek én is, és hisz a Happy Family csapata, akik elmesélték számunkra, hogy a cég fejlődése során hamar kialakult egy stabil csapat, akik szoros együttműködést alakítottak ki a bloggerekkel és vloggerekkel is. Fontos számunkra a személyes hangvétel, a bloggerek és vloggerek hatékonysága. Az ilyen együttműködésekből született a belföldi és külföldi szállodák ajánlása is - persze saját tapasztalat alapján.

cdyx.gif

A sikeres együttműködést persze értékelik is, hisz a tavaszi blogger találkozót követően épp az én cikkem lett a legolvasottabb bejegyzés az eseményről, ami a blogos megjelenésem mellett az index.hu főoldalára is kikerült, ami persze magas olvasószámot hozott az oldalamnak, nekem pedig egy all inclusive hétvégét a Danubius Health Spa Resort Bük Szállodába.

hfblogger20161111_25.jpg

Ez a lehető legjobb bizonyíték arra, hogy érdemes blogot írni, bloggerként tevékenykedni.

Legnagyobb örömömre az esemény kezdetén az én blogomat is, kiemelték – én pedig röviden beszámoltam a szuper Bükfürdői hétvégémről. Ezután Kőnig Erika, a cég marketing igazgatója következett, aki beszámolt a családbarát szállodáikban tavasz óta történt fejlesztésekről, aktualitásokról, valamint egy valódi premiernek is részesei lehettünk, hisz elsők között láthattuk a még igazi újdonságnak számító 360 fokos videót a Danubius Bubbles Club cuki kis sárkányairól. Imádtam!

Kalcsó Adrienn, a Happy Family ügyvezetője jól tudja, hogy a bloggerek hosszú ideig bírnak egy helyben ülni és figyelni, de kikapcsolódásként a prezentáció közepére beiktatott egy csúcsszuper hangulatú DIY karácsonyi dekorációs workshopot, amit személy szerint mindennél jobban élveztem – de elnézve a többieket, nem voltam ezzel egyedül. Gyermeki lelkesedéssel vetettük bele magunkat a karácsonyi díszekbe, csillámporos dekorációkba. A nagy munka során közelebb kerültünk egymáshoz, nagyokat beszélgettünk, ismerkedtünk, falatoztunk és közben Kis-Horváth Melinda dalait hallgathattuk élőben. Fantasztikus délután volt!

hfblogger.jpg

Legnagyobb sajnálatomra az "Átváltoztatjuk bloggereinket"-smink és szépségblokkon már nem tudtam ott maradni, de bizonyára ez a program is emlékezetes volt a bloggerek számára….

p1012099.JPG

“A Happy Familyt azért hoztuk létre, mert hiszünk abban, hogy a család intézménye értékes, fontos, nem divatjamúlt! A boldog család fogalma nem csupán illúzió a mai rohanó világban sem. Természetesen ehhez szükség van idő, energia befektetésre, de legfőképp a szív és a személyiség teljes odaadására.”

hfbloggertal20161111_18_1.jpg

És a jövő? Nem titok: a Happy Family célja, hogy az ország legjobb családos blogmagazinját építsük fel. Ezért kell, hogy időnként találkozzunk, beszélgessünk, és jobban megismerjük egymást. Ezért volt annyi önfeledt nevetés és csillogó tekintet a második találkozón, és ha rajtuk múlik, a harmadikon sem lesz másképp...

Örülök, hogy szinte már családtagként vehetek részt a Happy Family kihagyhatatlan eseményein….

Utóirat:

Az emberek nagy része nem szereti az újságírókat, míg az újságírók bizonyos rétege nem nézi jó szemmel, az amatőr, ám annál lelkesebb bloggereket, akiknek mindenről megvan a véleményük, és simán bele is szólnak a szakmai dolgokba is. Azonban vannak olyanok is (Happy Family csapata), akik úgy vélik a divatblogok új és friss szemléletet hoznak a mára annyira elterjedt online világba, ráadásul rengeteget lehet tanulni a különböző kultúrákból érkező divatbloggerektől.

Szóval nem kell minket utálni, mert mi hobbiból, szerelemből írunk, és a többségünk tök más területen dolgozik, mert bizony a bloggerek sem fényevők…

dsf.gif
nevtelen_3_79.png
További információ:
http://www.happyfamily.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5712074289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása