Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Így lehetsz Te a legszebb Fesztiválozó Szépség

2017. július 10. - Antalfy Krisztina

Így fesztiválozz idén nyáron!

Csak kapkodom a fejem, hisz nem telik el úgy hétvége, hogy ne dübörögne kishazánkban valami jó kis koncert, ne startoljon el épp valami szuper fesztivál. A napokban lezajlott a  VOLT fesztivál, azt követte a Balaton Sound, a héten nyitotta meg kapuit a EFOTT, és augusztusban robban a Sziget. Ha ezeken a bulikon Te is a legjobb formádat szeretnéd megmutatni, akkor az alábbi posztot feltétlenül fusd át!  
untitled_collage.jpg
Kép1/2/3/4

Elő a hátizsákkal, a rég látott sátorral és adjuk át magunkat a több napos fergeteges buli sorozatnak. Bár már néhány fesztivál lement, még bőven van időnk ráhangolódni a bulis éjszakákra. Idén mindenképp a lazaságé és a bohém daraboké lesz a főszerep -azonban a farmer sortok és rojtos farmerdzsekik mellett nem árt, ha a megfelelő szépségápolási termékekről is gondoskodunk.

giphy_79.gif

1. Egy jó sampon nélkül sehová!
BIODERMA NODÉ KÍMÉLŐ SAMPON

Szerintem:

A többi samponomhoz képest az a fura ebben a termékben, hogy nagyon híg - mintha már felhígítottam volna vízzel - és nem habzik. Előnyére legyen viszont mondva, hogy szépen tisztítja a hajamat, nem viszket tőle a fejbőröm, nem irritál és nem szárít. Szerintem tökéletes választás, ha érzékeny a fejbőröd, és valóban kímélő samponra van szükséged. 

2. Szuper szempilla spirál az alap
L'OREAL PARIS MISS BABY ROLL MEGA VOLUME SZEMPILLASPIRÁL

Szerintem:

Csodás! Egyszerre ível, dúsít és hosszabbít. Már egy rétegben is látványos, de több rétegben már szinte drámai a hatása. A végeredmény nálam szinte olyan mintha műszempilláim lennének – persze szerencsémre eleve hosszú pillákkal vagyok megáldva. Szerintem remek termék, érdemes rá beruházni.

3. Naptej, mert kell a nap elleni védelem
DOUGLAS NAPTEJ ARCRA SPF30

Szerintem:

Abszolút nélkülözhetetlen termék nyáron. Ott a helye minden nő táskájában, mert jól jön minden nap: miközben a munkahelyünkre igyekszünk, és hosszú percekig aszalódunk a buszmegállóban, vagy épp a nagy forróságban kedvenc együttesünkre tombolunk a színpad előtt. Nekem idén ez a nyári hidratálóm. Jól megfér a smink alatt is, hamar beszívódik, nem allergizál és jól véd.

4. Sminklemosó
MIXA OPTIMAL TOLERANCE MICELLÁS VÍZ ÉRZÉKENY ÉS REAKTÍV BŐRRE

Szerintem:

Bármilyen jó volt az esti buli, és bármilyen későn is kerülsz ágyba, örök szabály: sminkben elaludni szigorúan tilos! Így nem árt, ha van nálad legalább egy valamire való sminklemosó, főleg ha tűző nap alatt épp csillám póninak sminkelted magad. Én eleve imádom a micellás arctisztítókat, így örömmel próbáltam ki a Mixa micellás vizét is. Nekem bevált, szépen és kíméletesen távolítja a sminket, nem csíp, nem irritál.

5. Mosolyod ragyogja be az éjszakát!
SIGNAL WHITE NOW TOUCH FOGFEHÉRÍTŐ TOLL

Szerintem:

Egyszerűen kell! Ha nincs kedved erősen sminkelni, de azért nem akarsz eltűnni a hatalmas bulizós tömegben, akkor nincs szükséged semmi másra, mint egy vörös rúzsra, a Signal fogfehérítő tollára és a mosolyodra. A felvitele gyerekjáték: akár otthon vagy, akár valamelyik fesztivál kellős közepén. Persze a speciális, fogászatok által kínált fogfehérítést nem múlja felül, de az esti buliba remek instant megoldás.

Te mit viszel magaddal, ha fesztiválozni mész?

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a 
VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8312654983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása