Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. szeptember 29. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot!

Egyedül is menj el bátran, ahova csak akarsz, fedezd fel a világot és szerezz minél több új élményt magadnak! – mondta mindig az én drága nagymamám. Sokáig nem hallgattam rá, eddig! Aztán a héten elmentem moziba, tök egyedül, utána pedig beültem ebédelni a közeli étterembe. S tudod mit? Meglepően jól éreztem magam.
photocat_1.jpg

Kép1/2/3/4

A minap olvastam egy cikket, hogy az emberek milyen könnyen lemondanak egy szuper programról, és döntenek úgy, hogy inkább otthon maradnak, csak azért, mert a tervezett programjukhoz hirtelen nem tudtak partnert találni. Én is mindig így voltam ezzel, inkább nem mentem el egy eseményre, ha a párom, vagy valamelyik barátnőm nem tudott velem tartani, de a legutóbbi mozis élményem óta tudom, hogy ez mekkora butaság volt.
giphy_2.gif

Mert mi van abban, ha valaki egyedül megy moziba? Semmi.

Az elején én is féltem, viszolyogtam az egész szituációtól, már a gondolattól is rosszul voltam, hogy idegen emberekkel kell majd beüljek egy óriási terembe. Kedd délelőtt volt, hosszú idő után az első totális szabad napom, azt leszámítva, hogy egy sajtóvetítésre voltam hivatalos. Nem is lett volna ezzel semmi baj, ha ez az egész péntekre esik, amikor Kedves is velem tarthatott volna, de sajnos magamra maradtam. Így maradt a nagy dilemma: vagy lemondom a meghívást a vetítésre, vagy elmegyek rá egyedül – végül hosszas vívódás után az utóbbi mellett döntöttem.

anigif_enhanced-26080-1397232733-32.gif

Sajnos rendszeresen alábecsüljük, mennyire élveznének egy programot egyedül.

Korán oda értem, hamar átvettem a jegyem, bevonultam az 5-ös terembe, és elfoglaltam két kényelmes ülést: egy helyet magamnak, egyet pedig a táskámnak. Amíg el nem kezdődött a film, végig feszengtem, de szerencsére ez hamar alább hagyott. A Csábítást már olyan élvezettel néztem végig, mintha mindig is egyedül jártam volna moziba. A film végére rájöttem, hogy egyedül kimozdulni nem is olyan szörnyű, sőt. Ugyanis sok emberhez hasonlóan én is túlbecsültem mások érdeklődését az életem iránt, holott senkit sem érdekelt, hogy egyedül vagyok.

giphy_1.gif

Bár még mindig jobban szeretek a párommal moziba járni, a "magányos" kiruccanásom óta rájöttem, hogy egyedül elmenni egy kiállításra, koncertre, vagy színházi darabra, uram bocsá, egy étterembe, vagy bárba, legalább olyan remek móka és kikapcsolódás lehet, mint barátokkal. Egy kis kimozdulás mindenképpen átszínezi az életünket, ráadásul új emberekkel ismerkedhetünk meg, hisz ki tudja, talán épp egy ilyen magányos estén botlasz bele te is abba a normális és független pasiba.

Idő közben ez a hét is elrohant, én pedig ismét összeszedtem az eheti örömteli pillanatokat, amivel bízom benne. hogy neked is adhatok egy kis löketet a nehezebb napokra, és ezen felbuzdulva Te is összeállítod majd saját kis ötös listád…

 ♥ Hétfő

untitled_collage_1.jpg

♥ Kedd
untitled_collage.jpg
♥ Szerda

untitled_collage_2.jpg♥ Csütörtök
untitled_collage_3.jpg
♥ Péntek

untitled_collage_4.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

cameff_1501848501721.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr7812913981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása