Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A gyakorlat, mely meggyógyítja lelked

2017. november 02. - Antalfy Krisztina

Találkozás Prof. Dr. Bagdy Emőkével

Nagyon, de tényleg nagyon régóta terveztem már, hogy végre eleget teszek egy kedves barátom, Kovács Zsuzsi meghívásának, és ellátogatok az általa megálmodott, mára sikerre vitt The Silver Lining nevet viselő lélekemelő, harmóniát teremtő helyre, ahol profi szakemberek segítségével a külsőnk mellett, a lelkünket is rendbe hozhatjuk. Olyan szerencsés helyzetbe kerültem, hogy az első látogatásom során rögtön Prof. Dr. Bagdy Emőkével találkozhattam, kinek neve ma Magyarországon egyet jelent a pszichológiával, azzal a tudománnyal, ami a lélek betegségeivel foglalkozik.
22528319_1714830975491883_6182593133494502037_n.jpg

Időpont: 2017 október 21. péntek
Helyszín: 
The Silver Lining

Szerintem a megbocsátás az egyik legnehezebb feladat a viágon...

Amikor megkaptam a meghívást az előadásra, még nem igazán tudtam mire számíthatok majd a megbocsátás lelkigyakorlat alkalmával. Azt tudtam, hogy biztos szép számmal jönnek majd az érdeklődök, hiszen Prof. Dr. Bagdy Emőke neve valódi mágnes ezen a területen. Bár már volt szerencsém hallgatóként részt venni a doktornő régebbi előadásán, ez alkalommal azonban nem egy újabb beszédét hallgathattam végig, hanem egy 3 órás intenzív gyakorlaton vehettem részt vele együtt.

22528019_1714830965491884_8298619092134471908_n.jpg

Az egész légkör nagyon kellemes volt, a részvevők között voltak fiatalok, idősebbek, nők és férfiak egyaránt. Kissé kakukktojásnak is éreztem magam a csoportban, hisz a bemutatkozás alkalmával kiderült, hogy rajtam kívül már szinte mindenki járt már pszichológusnál, egyéni, vagy épp csoportos pszichoterápián – de én mégsem mondhattam el, hogy újságíróként vagyok jelen a foglalkozáson. Külső szemlélőként, pusztán megfigyelőként akartam részt venni az egész folyamatban, ám nem sikerült.

Tudtad, hogy a harag, a sérelem, a megbántottság nem kezelése, szőnyeg alá seprése később különböző betegségeket okozhat? 

Prof. Dr. Bagdy Emőke segítségével a megbocsátás lelki útját jártuk végig, egy különleges belső út módszerét követve. A folyamat során végigjártuk azt a lelki utat, amelyben először felkészítettük a belvilágot a megbocsátási lépések megtételére, majd kellő belső előkészítettség után a megbocsátási történés megvalósítására. A meditatív és imaginativ /belső képekkel dolgozó/ módszer alkalmazásának szükséges része az átélt élmények feldolgozása és megnyugtató lezárása. Mivel a gyakorlat a résztvevőktől nem kívánt semmilyen feltárulkozást, ezért senkinek sem kellett tartani a kiszolgáltatott helyzettől.

22549650_1714830962158551_2983054726464891576_n.jpg

E belső utazás, s az elménkben megélt élmények, történések jelentősen elősegítették a hordozott sérelmek felszínre hozását, s a kórokozó lelki feszültségektől való megszabadulást. Maradandó élményt nyújtott, legalább is számomra mindenképp.

Testi betegségeinknek bizony lelki okai vannak...

Én magam is végig mentem gondolati síkon a különböző lépcsőfokokon, és döbbenetes élmény volt mindaz, ami a felszínre került, miközben csupán a képzelőerőmre támaszkodtam. A lelkigyakorlat végén voltak, akik könnyedén megélték a visszatérést, az ébredést, de volt olyan személy is, akit ez mélyebben érintett, s katartikus zokogásba tört ki. Bárhogy is, az egész nagyon különleges élmény volt, s bizony azóta sokkal könnyebb a lelkem, nem fekszem le haraggal a szívemben, és nem dühöngök azokon az embereken, akik megbántottak, mert az bizony az ő személyes kis pokluk, amit maguknak teremtettek azzal, hogy csak gyűlölködni tudnak.  

Így él a gazdag is, szegény is,
így szenvedünk te is meg én is
s még jó, ha az ember haragja
nem az embert magát harapja,
hanem valaki mást...
József Atila

Ne feled! Hamarosan újra beköszönt az év legszebb ünnepe a karácsony, amikor nem csupán az otthonunkat kell megtisztítsuk, de bizony a lelkünket is. Ne vigyünk át haragot, dühöt, sérelmet másnapra, vagy az új évre, hisz arra van a szánk, hogy kommunikáljunk, ezáltal próbáljuk megbeszélni az illetővel a dolgokat, akivel most talán még haragban állunk. Nem miatta, hanem magad miatt!   

A Hattyúházon belül 0 - 24 órás recepció szolgálat működik a hét minden napján, így a The Silver Lining programjai is rugalmasan, idő korlát nélkül is működhetnek.
Cím : 1015 Budapest, Hattyú utca 14. VI. emelet

További információ: 
http://www.thesilverlining.hu/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

cameff_1501848501721.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr9513146866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása