Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Erre szükséged lesz, hogy még édesebb legyen a kávézás

2017. december 02. - Antalfy Krisztina

Nincsen reggel kávé nélkül! 

Mióta legelőszőr belekóstoltam az ízébe, tudtam, hogy örök barátságot kötöttünk, ott és akkor, abban a város mögötti, csöndes kis kávézóban. Fekete volt, erős volt, és nagyon finom, azóta hiszem, hogy létezik kávé szerelem. Számomra azóta sincs pihentetőbb érzés egy lassú kávézásnál, amikor csak én vagyok és a kávém. Ilyenkor kizárom a külvilágot, és igazán megélem azt a boldog pillanatot. De imádott feketém elfogyasztása után  szükségem volt egy remek partnerre, amely ragyogóvá varázsolja a mosolyom, s ezt az Orbit White-ban találtam meg.
untitled_collage_99.jpg
Kép1/2/3/4

Én sosem a koffeinlöket miatt ittam kávét. Valahogy a reggeleimhez hozzá tartozik az a bizonyos kávéfőzési szertartás, amikor álmosan kicaflatok a konyhába, leveszem kedvenc bögrémet a polcról, kibontom a kávé csomagolását, és lefőzés közben megcsap a semmivel össze sem hasonlítható illata. A kávé számomra napindtó feltöltődés, amolyan  lelki táplálék, segít ráhangolódni az adott napra, amíg elkortyolom a társaságában kicsit átgondolom az előttem álló feladatokat.

coffee-gif.gifKép

A barátságok is egy jó kávéval kezdődnek!

Aztán persze ott van az a része, ami közelebb hoz barátokkal, kollégákkal, de akár idegenekkel is. Kávézás közben ugyanis van időnk megbeszélni az életünket, kibeszélni magunkból a gondjainkat, egy csésze latte jó társaság csajos csevegésekhez, vagy édesanyánkkal való lelkizéshez. Én pl. mindig kávézókban találkozok ügyfelekkel, partnerekkel és az interjúalanyaimmal.

Emellett nem árulok el nagy titok azzal, hogy a koffein élénkítő hatással is bír, csökkenti a fáradtság jeleit, és az emlékezést is javítja. Én például addig nem tudok leülni a gépem elé, amíg nem készítem el a forró kávés italomat, ami számomra sokat segít a koncentrációban és ezáltal a cikkek, interjúk megírásában.

untitled_collage_101.jpgKép1/2/3/4

Személy szerint én habos kávé különlegességeket szeretem, sok tejjel, habbal a tetején, egy csipet fahéjjal megfűszerezve. De persze ahány ember, annyi féle habitus, és kávé szokás. Mégis van egy közös pillanata a kávézásoknak, mégpedig, hogy a finom fekete elfogyazstása után mindeannyian ragyogó, szép fogsorra vágyunk, azonban a rendszeres kávéfogyasztás hatásásra a fogaink elszíneződhetnek, ami valljuk be nem túl szép látvány.

Éppen ezért, ha a kávé elfogyasztása után nem mosunk fogat, vagy nem öblítjük ki szánkat, hosszú órákig hatni hagyjuk a benne található savakat, így a fogak felszíne felpuhul és nemcsak az elszíneződésre, hanem a szuvasodásra is hajlamossá teszi ezáltal őket. Azonban a rohanó hétköznapokon, a munkában, egy tárgyalás után, vagy a dugóban araszolva nem sok esélyünk van az alapos fogmosásra, ilyenkor nem árt, ha van nálunk egy csomag Orbit White rágó, mely speciális összetevőinek köszönhetően segítséget nyújt a fogak természetes fehérségének megőrzésében. A klasszikus mentolos íz felfrissít minden étkezés, kávézás után.

unconventional-gestures-you-can-do-to-make-her-heart-melt-10-1510061767.gif

Szóval lehet imádni a kávét, de csak mértékkel, és mindig legyen kéznél Orbit White!

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a 
VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4113410655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása