Évekig nem éreztem késztetést, hogy a volán mögé üljek, nem volt meg az a bizonyos motiváció. Kényelmes volt utasként részt venni a forgalomban, felelősség nélkül eljutni úti célomig, élveztem, hogy saját sofőröm van, és nekem csak az autó mellett elhaladó tájra kell figyeljek. Bárhogy erőltették, bármennyire is ösztönöztek, a bennem élő óriási Para nagyobb volt, mint az akarat, hogy újra beüljek a kormány mögé. Aztán megnéztem a Szabadság 50 árnyalatát, és akkor bekattant valami: egyszer az életben én is vezetni akarok egy Audi R8-ast.
Tudtad?
Egy bátor, kalandvágyó nő vezette az első autót, méghozzá Karl Benz felesége, Bertha, kinek neve mára egybeforrt a világ első autós kirándulásáéval. 1888 augusztusában Benz neje 2 fiával elindult, hogy megtegyék az autótörténelem első lómentes útját. A 3 kerekű masinával Mannheimtől egészen Pforzheimig pöfögtek el. Az asszony ezzel a kis kiruccanással bebizonyította, hogy az autónak épp olyan létjogosultságuk van az utakon, mint a női sofőröknek.
Na de térjünk vissza a jelenbe!
A minap egy olvasóm hozzászólt az előző cikkemhez, melyben a vezetéstől való félelemről írtam. A hölgy kissé már haragosan írt a poszt alá: Ki fél? Miért félnénk?
De ki tudja, talán neki is igaza van. Miért is félünk? A félelem és a szorongás az elme egyfajta állapota, magyarán minden a fejünkben dől el, és sokszor túldimenzionáljuk az élet dolgait, pedig azok sokkal egyszerűbbek, sőt könnyebbek ahhoz képest, mint amilyennek elsőre tűnnek.
De, hogy végérvényesen legyőzd a benned élő Parát, nem árt, ha a saját szempontjaid szerint kiválasztod a számodra legmegfelelőbb autósiskolát.
S mivel nehéz eligazodni a jogosítványszerzés bonyolult rendszerében, és kiválasztani a megfelelő autósiskolát, segítségként elhoztam a saját érveimet, én miért is választottam a Mosolyzóna Autósiskolát…
1. Az autósiskola szakmai színvonala
Bátran ki merem jelenteni, hogy mióta feltalálták az internetet, azóta a Google a nő legjobb barátja. Legalább is nekem biztosan, hisz neki köszönhetem, hogy rátaláltam Pető Attilára, a Kreszprofesszorra, aki 1988 óta oktatja a leendő járművezetőket, 1990-től vezet saját autósiskolát. Emellett közvetlen, humoros stílusa miatt rendszeresen fel-feltűnik a televíziókban és a magazinokban. Így számomra nem volt kérdés, hogy ha már újra belevágok a jogosítvány megszerzésbe, akkor csak és kizárólag Attilához megyek, aki nem csupán autósiskolát vezet, de egy olyan sulit, ahol kizárólag hölgyekhez szólnak, és a nők nyelvén oktatnak.
2. Szimpátia
A szakmaiság mellett fontos volt, hogy milyen véleménnyel vannak mások az iskoláról. Ezért utána olvastam az interneten, a Facebook-on, magazinokban és megnéztem jó pár interjút Pető Attilával. A visszajelzések többsége szinte mind nagyon pozitív volt, így ment egy újabb pipa az iskola mellett.
3. Mások is ezt ajánlották
Hagyatkozz te is bátran a barátnőidre, kolléganődre, hisz ha ők jól érezték magukat az adott iskolában, könnyedén vették az akadályokat, akkor az neked is ad egy jókora löketet és pozitív megerősítést.
4. Az ára
Nem árulok zsákba-macskát, nincs olcsó autósiskola, akinél azt hallod, hogy a jogsit megszerzed már 100.000 Ft alatt, ott azért kezdj el kételkedni. A jogosítvány ugyanis nem egy egyszerű kiadás, hanem az egyik legfontosabb befektetés az életünkben, hiszen a jó oktatót meg kell fizetni, ám a jó oktató mellett tudsz csak biztos vezetői tudást szerezni, ami a későbbiekben, - amikor már kikerülsz a forgalomba - megmentheti az életed.
5. Az autósiskola megközelíthetősége
Nem akartam túl sokat utazni az iskoláig, ezért bíztam benne, hogy ha megtalálom a megfelelőt, azt könnyedén, és legfeljebb kétszeri átszállással meg tudom majd közelíteni. Ezért is örültem, mikor megtudtam, hogy az elméleti képzéseket a főváros egykori legendás helyén, a napjainkban nagyon is kedvelt Rákóczi téren, pontosabban a Német utcában zajlanak.
További információ:
http://www.mosolyzona.hu/
Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!
Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_