Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, hogy boldogabb légy!

2018. március 30. - Antalfy Krisztina

Boldogság pillanatok, amikből inspirálódhatsz!

Kedvenc belvárosi szállodám kávézójában ülök, mellettem olasz turisták reggeliznek, én pedig a kávém fölött nézem ahogy szép lassan magához tér a város. Még korán van, Pest is csak épp, hogy ébredezik a hosszúra nyúlt hétvégéből, én viszont máris túl vagyok egy megbeszélésen. Egy olyan munkára mondtam igent, ami kellő szabadságot biztosít, mégis nagy kötöttséggel jár. De úgy vagyok vele, inkább választom a biztos változást, mint a boldogtalan beletörődést.

fotojet_8.jpgKép1/2/3

És mivel idő közben újabb hét eltelt, így ismét összegyűjtöttem az elmúlt hét örömteli pillanatait, amivel bízom benne, hogy neked is adhatok egy kis löketet a nehezebb napokra, és ezen felbuzdulva te is összeállítod majd saját kis boldogság listádat...

Hiszem, hogy a boldogság akkor jön el, amikor nem vársz, hanem megragadod az apró pillnatokat is...

♥ Hétfő
fotojet_12.jpgKép

♥ Kedd 
fotojet_13.jpg
Kép

♥ Szerda

fotojet_10.jpgKép

♥ Csütörtök
fotojet_11.jpgKép

♥ Péntek
fotojet_9.jpg
Kép

Legújabb kedvencem Dua Lipa, akit legalább 10x is meg tudok hallgatni...

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr5813799970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása