Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

#MutasdMeg magad! - Új kampányt indít a Dove

2019. május 08. - Antalfy Krisztina
Több nő néz ki úgy, mint Te!

A divat- és a szépségipar már sokat változtatott azon, hogy a nőket sokkal autentikusabban, őszintébben és sokszínűbben mutassa be – azonban még mindig nem tettünk eleget. A médiában megjelenő ábrázolásmódok nagyrészt sztereotípiákra és kirekesztő nézetekre épülnek már a kezdetektől fogva, melyek a nők életét minden nap limitálják a kisebb és a nagyobb, fontosabb kérdésekben, helyzetekben is. Mindez hatással van az egészségükre, a kapcsolataikra és a lehetőségeikre.
205353ad-9c8a-4a39-82a6-48b2c074eda9.jpg
 

Ha pedig a szépségiparban dolgozva a probléma része vagyunk, akkor a megoldásnak is a részeseivé kell válnunk mindnyájunknak.
 
A Dove pontosan ezért működött együtt a Getty Images kép-adatbázissal és a Girlgaze-el, egy női fotósokat egyesítő kreatív szervezettel. Közösen hozták létre a #ShowUs (#Mutasdmeg) projektet, mely a világ legnagyobb olyan stockfotó gyűjteménye lett, amelyet nők készítettek, és amely arra hivatott, hogy lerombolja a szépségideálokat és sztereotípiákat azzal, hogy őszintén úgy mutat meg minket, ahogy vagyunk, nem pedig úgy, amilyennek mások szerint lennünk kéne.
gettyimages-1063414846-2048x2048.jpg
A kollekció több mint 5000, nőket ábrázoló fotót tartalmaz a világ 39 országából, és ez még csak a kezdet. Nincsenek digitális trükkök, a valóság elferdítése, csak tagadás nélküli, mindenkit elfogadó valódi szépség.
Minden egyes képet a női fotósok globális közössége, a Girlgaze fotósai készítettek. Ráadásul egyedülálló módon és a világon először a képeken szereplő nők definiálták a fotójukhoz csatolt keresőcímkéket, tageket, hogy ezáltal ők határozhassák meg azt is, hogy hogyan szeretnék magukat láttatni, milyen keresőszavakra jelenjen meg a portréjuk. Ráadásul minden ilyen letöltött kép a női fotósokat támogatja, valamint tovább segít abban is, hogy a fotókollekció tovább bővüljön, így pedig minden média- és hirdetőfelület egyre inkább reflektálni tudjon és figyeljen a nők autentikus megjelenítésére.
gettyimages-1061825420-2048x2048.jpg
Mindannyiunk feladata, hogy kibővítsük azt a vizuális nyelvet, ahogy ábrázolnak bennünket, ezért a Dove magyar csapata is bekapcsolódott a projektbe.
3 gyönyörű magyar nőről készített képeket Szombat Éva, aki a Girlgaze fotósait képviselte – Markó Barbara sikeres cégtulajdonos mellett feltűnik a kampányban Szegedi Kata, aki elismert divattervezőként dolgozik és a vitiligo nagykövet Széles Adrienn is.
3413a060-df21-4540-a40f-5d15bbddc717.jpg
 
Mutassuk meg a világnak, hogy milyen a mindenkit elfogadó szépség, hogy együtt meg tudjuk mutatni azt is, hogy minden lehetséges.

Nézd meg a kampányunkhoz kapcsolódó kisfilmet is!

Légy szép a magad módján
További információ:
 Dove Magyarország

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4614814736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása