Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját.

2021. február 25. - Antalfy Krisztina

A világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében. 2021. február 25-én a PEUGEOT bemutatja új logóját: egy fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot.peugeot_pr_newlogo_lifestyle.jpg

A PEUGEOT-nak 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Ma mutatkozik be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Megalkotója a PEUGEOT Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata.

A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát. Az elmúlt 10 év során a PEUGEOT teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása.

A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a STELLANTIS csoport.peugeot_pr_composition2.jpg

A PEUGEOT halad a korral, sőt egy lépéssel mindig a kor előtt jár: megjósolja a közeljövő új trendjeit, új közlekedési megoldásoknak nyit utat.

A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai.

Egy ösztönös és erős márka, akárcsak emblémája, az oroszlán

A PEUGEOT egy igazi időtlen márka, mely hidat alkot a tegnap és a holnap között. Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két “International Van of the Year” cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e-Expert) és három “Car Of The Year” díj (2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.peugeot_pr_newlogo_lifestyle2.jpgA termékek minőségének és értékének folyamatos emelkedése a márka arculatának változásában csúcsosodik ki. Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a PEUGEOT a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog. Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát.

A PEUGEOT örök értékeit hordozza és emeli büszkén a magasba

Ez a logó a jövőnek készült. Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja őt.

Megkülönböztető jelzés, a valahová tartozás, az azonosulás szimbóluma. A presztízs, a biztonság, az időtállóság, a vérvonal szinonimája. Az új logóval és az új grafikai univerzummal a PEUGEOT összeköti történelmet a hipermodernitás korával.

Az új címerpajzs a PEUGEOT számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.peugeot_pr_digital.jpgA PEUGEOT nem egyszerűen új fejezetet nyit történetében: új korszak kezdődik 

Az új korszak az ügyfelek számára új vállalásként jelenik meg: legyen minőségi az az idő, amit a márkával töltenek. A PEUGEOT új személyiségének megtapasztalása két kalandot jelent egyszerre:

Először is a jelen teljes körű megélését

Felgyorsult világban élünk, az „idő” az egyik legritkább, legbecsesebb kincsünk lett. Ebben a világban a PEUGEOT azt kínálja mindenkinek, hogy mindent kihoz a jelenből, és segít megélni, amit csak a jelen kínálhat.

Másodszor pedig a minőség teljes horizonton való megtapasztalását

Az autók, a márkakereskedések, a butiktermékek, a weboldalak, a kommunikációs eszközök, a magyarázó szimbólumok..., megannyi érintkezési pont a márka és az ügyfél között, amelyek mind egységes, koherens és átfogó rendszerbe szerveződnek.

A PEUGEOT 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, THE LIONS OF OUR TIME címmel

Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.peugeot_pr_composition.jpg

A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá. Innovatív, prémium megoldásokat nyújtó tömeggyártó márkaként a PEUGEOT olyan pillanatokkal, percekkel, órákkal ajándékozza meg az embert, amelyek nem maradnak meg a rutinok szintjén – teljék ez az idő online, az autóban vagya márkakereskedésben.

A PEUGEOT univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik: ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán– a teljes PEUGEOT univerzum a márka új arculatába öltözik.

Az új logó olyan ökoszisztémát szimbolizál, amely nem csupán az arculati elemekre szorítkozik. A változás jóval mélyebb ennél: új attitűdöt, új öntudatot, új életstílust jelent.

A PEUGEOT célja az, hogy mai és holnapi ügyfelei olyan márkával találkozzanak, amely maximálisan megfelel az elvárásaiknak. A PEUGEOT időtlen. Újra és újra képes a megújulásra, ma és a jövőben is.

Ez a PEUGEOT öröksége

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

file_c0992f9536_original.jpg

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_ 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2716446310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása