Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Teszt // IsaDora BB és Douglas Face BB

2013. augusztus 31. - Antalfy Krisztina

Alapozás alaposan…

Sziasztok online Dívák! Lassan véget ér a nyár, így azt hiszem itt az ideje, hogy beszerezzünk néhány őszi beauty cuccot. Először is kezdjük az alapoknál, vagyis az alapozónál. Már egy jó ideje, hogy a Douglas Parfüméria megajándékozott két folyékony alapozóval. Ezért az alábbi posztban most a Douglas Face BB ész az IsaDora BB krémről olvashattok…

Aki ismer, tudja, hogy mennyire imádom az alapozókat, és mindig lecsapok az újdonságokra. Nem számít, hogy a kisboltba ugrok le tíz zsömléért, vagy vacsorázni megyek a barátaimmal, alapozó nélkül nem teszem ki a lábam otthonról. Általában igyekszem matt, a bőrömmel egyszínű csodaszereket beszerezni, mert nem szeretem, ha fénylik a bőröm. Ugyanakkor hiszem, hogy az a szép smink, ahol az alapozó színe nem üt el a bőrön. Így a Douglas tesztelésre küldött két újdonsága a lehető legjobb időben érkezett a neszesszerembe.

hhh„Az Isadora BB Cream vékony rétegben báziskrémként is használható a normál alapozó alá. SPF12-es fényvédővel ellátva, mely megóvja a bőrt a nap káros sugaraitól, valamint a mesterséges UV sugárzások ellen is véd. Minden bőrtípusra ajánljuk: az IsaDora termékek minden esetben illatanyagoktól mentesek, klinikailag teszteltek.”


Az Isadora mindig is nagyon kedves volt a számomra, általában a szépség toplistáim élén áll, ha közeledik a szülinapom, vagy a karácsony és a szeretteim nem tudnak mivel meglepni.



Az Isadora BB Cream tubusban került a boltok polcaira. Én ennek nagyon örülök, mert szerintem így sokkal jobban ki lehet „sajtolni” az alapozót, mint az üveges, pumpás kiszerelésből. Az egyetlen zavaró dolog a termékben, hogy nem átlátszó a műanyag tubus, így nem lehet látni, hogy valójában még mennyi van benne.


Az illata finom, púderes, textúrája selymes, könnyű, krémes. Állagának köszönhetően ujjheggyel egyszerűen és gyorsan felvihető az arcra. Én a legjobban egyébként is a kezemmel szeretem felvinni az alapozót. Nagyon jó minőségű, a hatása pedig már vékony rétegben is csodás. Foltmentes, sima bőrfelszínt biztosít.

Én a 03-Medium árnyalatot próbálhattam ki, amely egyszerűen tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz és egységes bőrszínt nyújt. Szerencsére amióta kiléptem a kamaszkorból, nem szenvedek nagyobb bőrhibáktól, de így is vannak apróbb foltok, kis erek az arcomon, amelyeket fantasztikusan eltüntet, és még korrektort sem kell használjak.


Mivel enyhén zsíros, kombinált, főleg a T vonalban fénylő bőrrel „büszkélkedhetek” szükségem van a rohanó hétköznapokban egy olyan termékre, amely egész napon át tart, mindazonáltal hibátlan, matt arcbőrt biztosít. És őszintém mondhatom, az IsaDora mindezt biztosítja számomra. Nem szárítja a bőröm, de nem is lesz tőle zsírosabb, de ami a legfontosabb, hogy nem ül meg az apróbb ráncokban.

Szerencsére még a nagy kánikula előtti napokban kaptam kézhez az IsaDora BB krémet, így kipróbálhattam a nagy forróságban is… és bár én nehezen viseltem a 40 fokos hőséget, az alapozó annál jobban bírta. Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele. 

Előtte – Utána:


Az Isadora BB Cream kiszerelése 35 ml, 3 árnyalatban kapható
Ára: 5890 Ft

ffffffffffff“Ideális fedőképesség, optimális ápolás a bőr számára a csodálatosan ragyogó bőrért.”

Az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó… a márka pedig betartotta minden egyes ígéretét. Eddig még nem volt szerencsém a Douglas sminktermékeihez, de kellemesen csalódtam benne, sőt még az elképzeléseimet is felül múlta.


Az illata kifejezetten klasszikus, krémes. Az állaga könnyed, jól harmonizál a bőrhöz és már nagyon vékony rétegben elfedi az apróbb, felszíni hibákat, egyenetlenségeket. A Douglas BB nem csupán alapozó, de hidratáló is egyben, melynek hatásával tökéletesen meg vagyok elégedve.


Általában már ébredés után, azonnal arctisztítást követően felviszem az alapozót az arcomra, és el kell mondjam, hogy fantasztikus partnernek bizonyult a Douglas Absolute Face BB Krém, még napközben is. Kipróbáltam munkába, a hétköznapi sminkem alá és egy hosszú, bulis éjszakára is. De szerencsére egyik alkalommal sem okozott csalódást a számomra.


Hozzám a 02-Bronze árnyalat jutott el, melynek tartósságával nagyon is elégedett vagyok, a BB krémek között mind állagában, mind fedésben, mind az árát illetően magasan kiemelkedik. Szerintem szuper termék, nagyon jól dolgozik a bőr felszínén egész álló nap.

Előtte – Utána:


A
Douglas Absolute Face BB Krém krém
kiszerelése 50 ml,
2 árnyalatban kapható (Nude és Bronze)
Ára: 3990 Ft

Te mit gondolsz a két termékről? Most épp milyen alapozót használsz?

nevtelen_3_37.png

További információ:
http://www.douglas-parfumeria.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1210261052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása