Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló NOVEMBER! // Viszlát október!

2014. november 01. - Antalfy Krisztina

Mindenki máshogy éli meg az életet, így érthető, hogy nekem is vannak jobb és persze kifejezetten bánatcsalogató, undok pillanataim. Ilyenkor megpróbálok elszürkülni és beleolvadni a tömegbe. De szerencsére az október tett róla, hogy újra mosoly kerüljön az arcomra és színesben lássam ezt a szép, kerek nagyvilágot.

.Viszlát október

1. Legyen szó bármilyen évszakról, reggelente mindig egy finom forró feketével indítom a napot. Nincs is annál jobb, mint imádott gőzölgő bögrém mellett ébredezni, mert bármennyire korán is kelek, mindig szükségem van erre az egyszemélyes kényeztetésre. A kávé mellé persze dukál egy leheletnyi tejszín és egy csipetnyi fahéj. Így máris jobban indul a nap. Próbáljátok ki!


2. Aprócska
, alig pár perces késéssel beestem az irodába. Titokbankibújtam kedvenc tűsarkúmból, és szemérmetlenül mezítlábaskodtam az íróasztal alatt. Hihetetlenül vicces és még annál is kényelmesebb érzés volt… Csak ajánlani tudom.


3. Az első októberi hét a kelleténél is hosszabbnak tűnt, így a végére szükségét éreztem, hogy valamivel feltuningoljam a hangulatomat. Ezért péntek délután betértem kedvenc tuributikomba, és beszereztem néhány igazán egyedi darabot, csak hogy tovább gazdagítsam ruhatáram beltartalmát. Nem mintha férne még bármi is gardróbom négy fala közé, hisz lassan már csak lábbal tudom a szekrényben maradásra bírni  a ruháimat.


4. Aztán jött az októberi hosszú hétvége, amit igyekeztem a lehető legemlékezetesebb módon kihasználni, szóval felkerekedtünk a kedvesemmel és leugrottunk vidékre. Ezalatt a pár nap alatt közelebb kerültem a természethez, és egy kis időre visszamentem gyerekbe, amikor még nem számított semmi, és senki véleménye… Délig aludtam, friss tehéntejet ittam a ropogós péksüteményhez, csokitortát ettem ebédre és az egész napomat kényelmes melegítőben töltöttem. Komolyan csak ajánlani tudom, hogy néha szakítsatok időt önmagatokra és saját boldogságotokra.


5.
 Halloween közeledtével beszereztem a legijesztőbb jelmezt amit csak találtam, és felvásároltam a maradék tökkészletet az autópálya mellett. Otthon aztán őrületes tökfaragásba kezdtem, párom legnagyobb örömére. A konyhából, pedig kisebb csatateret varázsoltam, amit persze közös erővel takarítottunk fel, szóval az együtt  töltött percekért már megérte az egész. Happy Halloween!


Christine
Te mit szerettél az októberi hónapban? 

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1512796394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása