Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Viszlát január! – helló február!

2015. február 01. - Antalfy Krisztina

Amit igazán szerettem benne

Húúú de hosszú volt a 2015-ös év első hónapja, pont mint egy undok, borús hétfő, amikor már alig várjuk, hogy véget érjen. Mindent leszámítva hálás vagyok az összes olyan problémámért, amin átmentem idő közben, mert sikerült legyőzzem őket, és így erősebbé válnom. Köszönöm élet, végre felnőttem.

Január

Míg a január a számvetés ideje volt, amikor volt időm átgondolni a bennem végbemenő változásokat, addig a február az első lépés a célok felé. Nem volt a szívem csücske a mögöttünk álló hosszú egy hónap, de azért maradt belőle pár kellemes pillanat, amit még szerettem is benne.

♥ Késő este összerottyantani egy nagy tál savanyka levest, kizárólag nagyikám receptje alapján…

♥ Testmasszázs a kedvestől, kizárólag eper illatú testápolóval…

Csokoládé

♥ Nagy séta legjobb barátnővel, és egy finom latte mellett jól kibeszélni életünket a háta mögött….

Kávé

♥ Bentről csodálni a hatalmas, szállingózó hópelyheket…

Havazás

♥ Hosszú idő után újra napsütésre ébredni, máris jobb a kedvem…

♥ Elkészíteni életem első smotthie-ját…

♥ Hosszú évek után ismét edzeni, hogy ne csak írjak róla, de gyakorlatban is teszteljem a fitt tippeket…

Edzés

♥ Elmorzsolni pár könnycseppet Joni Mitchell lemezén…

♥ Dugóban araszolva csak nézni, és rájönni, hogy 9 év után is őt szeretem…


Neked milyen volt a Január?
nevtelen_3_89.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3012172310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása