Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Kipróbáltam a SEYO TDA anti-aging terápiát, és imádtam

2015. május 27. - Antalfy Krisztina

Így fiatalodj több évet egy kezeléssel!

Tavasszal valamiért mindig nagyobb hangsúlyt fektetek az arcom tisztítására, kezelésére. Igyekszem mindig kipróbálni a legújabb kozmetikai termékeket és technikai újdonságokat, amelyek megszüntetik, vagy legalább is megpróbálják enyhíteni a hideg, szeles időtől kifakult arcbőrömet, és azokat az aprócska, de már számomra zavaró szemkörnyéki ráncokat. Így óriási lelkesedéssel próbáltam ki az Öt Elem Életmód Központ által felkínált anti-aging terápiás kezelést.

SEYO TDA anti-aging terápia

Ezer éve nem voltam kozmetikusnál, részben mert nagyon kevés időm van, hogy időpontot egyeztessek egy megfelelő szakemberrel, részben azért, mert tartok a drasztikus arckezelésektől, amitől a bőröm hosszú órákig duzzadt, piros, vagy még rosszabb, sebes marad. Tavasszal azonban nem kerülhetem el a kozmetikai szalonokat, hisz ilyenkor még inkább szembetűnő számomra, hogy arcom üdesége, fiatalsága csökkent a téli időszakban. Így elhatároztam, hogy kapva kapok a lehetőségen és kipróbálom az Öt Elem Életmód Központ által felkínált SEYO TDA kezelést, hisz megviselt arcbőröm megérdemli a kényeztetést.


Mi az a SEYO TDA?

A SEYO TDA bőrfiatalító kezeléseinket gyakorlatilag minden bőrtípus problémájára lehet alkalmazni. Az aktív hatóanyagok nem csupán hozzájárulnak a kezelés optimális eredményéhez, hanem a bőrt is helyreállítják:
– Nincs közvetlen bőrkontaktus, így bármilyen terület kezelhető
– Nem avatkozik be a bőr struktúrájába, így a kezelés veszélytelen
– Maximális a sterilitás, kizárt idegen anyag bejutása
– Csak a gyártó által forgalmazott hatóanyagok juttathatóak be, amelyek szigorú laboratóriumi körülmények között készülnek
– Bőrtípus szerint beállíthatóak a kezelések

Az anti-aging terápia során úgy lesz ismét fiatalos és feszes az arcbőrünk, hogy nem éri tű vagy szike. A kezelés során használt eszköz úgy juttatja a hatóanyagot a bőr mélyére, hogy közben hozzánk sem ér. A svájci fejlesztésű, bőrtökéletesítő hatóanyagok a bőr legmélyebb rétegeibe kerülnek, ami elősegíti a sejtosztódást, és így a bőr hidratáltsága, feszessége nő, míg az apró ráncok, barázdák száma csökken.

A húszas éveimben sajnos nem fektettem kellő figyelmet az arcomra, reggel suli, délután egy gyors ebéd a csajokkal, este randi, vagy egy jó buli. Az egyetlen dolog, amivel akkoriban találkozhatott az arcbőröm egy alapozó és egy kis arcpirosító volt, ami persze nem tett túl jót nekem.

Így 30 fölött azonban már egyre többször gondolok az öregedésre, köszönhetően a tükörből visszaköszönő aprócska ráncoknak, mélyedéseknek. És bár a fürdőszobám szégyentelenül tele van márkás, minőségi arckrémekkel és szemránckrémekkel, még a legjobb termék sem volt eddig képes visszafordítani, vagy legalább halványítani az elmúló idő jeleit.

 10584759_1480952538817576_1255183216_n

Talán érthető hát, hogy kissé szkeptikusan egyeztettem le az időpontot Erikával, a SEYO TDA anti-aging terápia hazai szakértőjével, aki kozmetikusként tökéletes ismerője a női arcnak, és természetgyógyászként kellő odafigyeléssel és szakértelemmel talál rá arra a belső szervi bajra, ami a bőrhibáinkat okozhatja.

A kezelésről: 

A terápia egy pontos diagnózis felállításával kezdődik, kellemes hangulatú beszélgetés során Erika megvizsgálta az arcbőrömet, hogy pontos képet kapjon annak állapotáról és, hogy egy kizárólag rám szabott kezelésben legyen részem. Ezt követően deréktól lefelé levetkőztem és egy finom, puha törölköző ruhába bújtam, majd felfeküdtem a kényelmes ágyra.

Első lépésben letisztította az arcomat a város porától, majd következett a hámlasztás, amit egy gyémántszemcsékkel borított kezelőfejjel végzett a szakértő – ezzel eltávolítva az elhalt hámsejteket Erre azért is van szükség, mert ha hámlasztás nélkül csupán a felső elhat hámréteget hidratáljuk és kezeljük, akkor gyakorlatilag minden szuper kezelés hiábavaló. A hámlasztástól javul a bőr oxigénellátottsága, vérkeringése, és végre fellélegezhet, ezáltal természetesen a hatóanyagok is könnyebben felszívódnak.

013

A „radírozás” után jött a várva várt Seyo TDA befúvás, ami nagyon kellemes, nyugtató érzés volt és mindösszesen 9 percig tartott és az egész kezelés fantasztikus volt.

A terápiára a kecsketejes hidratáló pakolás és egy nyugtató masszázs tette fel a koronát. Ami pedig ezután következett az valami hihetetlen volt, ahogy kinyitottam a szemem azonnal a tükörhöz ugrottam, hisz nagyon kíváncsi voltam a végeredményre, de nem hittem a szememnek, a szemem és szám körüli apró mélyedések eltűntek, szinte teljesen felszívódtak, és a szemem sokkal nagyobb lett – de tényleg.

Én személy szerint beleszerettem a Seyo TDA anti-aging kezelésbe, ezért úgy gondolom érdemes lesz újra elmennem az Öt Elem Életmód Központba, hisz ha egy ilyen kezeléstől így megfiatalodtam, vajon mit vált ki egy egész terápia?

További információért látogass el Öt Elem Életmód Központba és keressétek bizalommal a szakembereiket!

Cím: 
Budapest, 
Régiposta u. 5.1/2. 4-es kapucsengő.

Nyitva tartás:
H-P: 9:00 – 21:00
Szo: 9:00 – 13:00

Honlap:
http://www.arcborfiatalitas.hu/
www.antiagingbudapest.com

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1313648390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása