Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Jön a II. Womanity Fesztivál!

2016. április 20. - Antalfy Krisztina

A  tavalyi nagy sikerre való tekintettel a Womanity Magazin 2016. május 15-én  több mint 3500 m²-en mutatja be a leginkább kipróbálásra ajánlott 120 női-családi márkát Budapesten a Millenáris Park „B” épületében. Az egyedülálló fesztivál a Womanity Media & Events kiemelkedő eseménye, melyen a médiadíjas koncepció szerint a magazinoldalon bemutatott termékek, szolgáltatások és témák “életre kelnek”. Közel 120 kiállító, workshopok, business terem, „férfimegőrző”, interaktív baba-mama szoba és nagyszínpadi programok, előadások várják az érdeklődőket.

eloadok_womanityfesztival.jpg

A WOMANITY Fesztivál a nőket ünnepeli. Elkötelezett célja, hogy inspirálja, felvidítsa, megerősítse a nőket. A fesztivál „A Magazin Életre Kel!” koncepciónak megfelelően, rengeteg női és családi érdeklődésre számot tartó lehetőséget kínál. Az esemény célja, hogy szektoronként a leginkább kipróbálásra ajánlott márkákat mutassa meg a közönségnek és segítsen eligazodni a szolgáltatás- és termékáradatban. A fesztivál szerethetőségét és színvonalát bizonyítja, hogy számos elismert és példaértékű sportoló, kutató, író, médiaszemélyiség adta nevét a programhoz.

womanity_plakat.png

A fesztivál partnere a Richter Gedeon Nyrt. „Richter a Nőkért” programja, amely évek óta szívügyének tekinti a nők segítését. Igyekeznek a legtöbb nő számára valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, saját maguk, nőiségük értékelését, valamint a különlegesség elismerését minden életkorban.

Az esemény háziasszonya Jaksity Kata műsorvezető, aki háromgyermekes családanyaként rendszeresen blogol, és időről-időre kiáll egyes nőjogi kérdések mellett. 

jaksity_kata.jpg

A fesztivál programjainak fókuszában természetesen a nő áll. Jelen lesz 120 ajánlott márka az ország minden részéről kedvezményekkel, interaktív standokkal, business teremmel, amelyek mellett a legújabb trendek és még több díjmentes szolgáltatás várja az érdeklődőket 4000 m²-en. A képzések, workshopok, mini kurzusok során, különféle területeken gazdagodhatnak új ismeretekkel a résztvevők. Üzleti kapcsolatépítésre is van lehetőség a rapid business szolgáltatáson keresztül.

A gyermekkel érkezőket egy interaktív baba-mama szobában várják, ahol kicsiket és nagyokat is érdekes programokkal várják. A férfiak kényelmét pedig egy férfimegőrző” szolgálja. Az első 1500 látogató egy Welcome csomagot kap ajándékba.

A fesztivál színpadán:

Pálfi Éva: A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen diplomázott divattervező és brandstylist iparművész. 1998 óta a hazai divatszakma piacvezető cégeinek kreatív és művészeti vezetője. Olyan cégeknek tervez sablonmentes webdesignt, akik elsősorban nőknek adnak el.

palfi_eva.jpg

Végvári Tibor: A Radio Face egykori igazgatója, a TV2 Frizbi főszerkesztője. A Rapid Business tulajdonosa közel 15 éves televíziós, és kommunikációs szakértői múlttal rendelkezik.

vegvari_tibor.jpg

Sterczer Hilda: a Hópárduc Alapítvány vezetője. Erőss Zsolt számára fontos volt, hogy mindaz az élmény, érzés és élettapasztalat, amit a hegyeken megszerzett másokhoz is eljusson. Hilda az ő szellemi hagyatékának megőrzésén dolgozik nap, mint nap szívvel-lélekkel és szakértelemmel, pont úgy ahogy Zsolt az óriás hegyeket mászta meg.

sterczer_hilda.jpg

Juhász Anna: magyar irodalmár, kulturális menedzser, Juhász Ferenc költő lánya. A Centrál kávéház művészeti vezetője, a New York Művész Páholy vezetője, a Libri csoport munkatársa, a fővárosi kulturális élet igazi fellendítője.

juhasz_anna.jpg

Vass Virág: népszerű író, újságíró. 2001-ben indította el az Elle Magazin magyar verzióját, mint alapító-főszerkesztő. Huszonöt évesen lett a Nők Lapja főszerkesztője, első regénye 2009-ben jelent meg, azóta a magyar szórakoztató irodalom kiemelkedő alakja.

vass_virag.jpg

Tonk Emil: a 25 éves Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és ügyvezető alelnöke, címzetes egyetemi docens, az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Előadásai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei, de bárki számára motiváló gondolatokat közvetít. Stílusa és egyedülálló előadásmódja maradandó élményeket jelent a hallgatóságnak.

tonk_emil.jpg

Vámos Miklós: író, forgatókönyvíró, dramaturg, kiadóigazgató, akinek figyelemreméltó mondatait már nem csak könyvekben olvashatjuk, hanem előadásán is meghallgathatjuk: “Én azt hiszem, saját magunkhoz mégiscsak mi értünk, ezért próbálok előállni olyasmivel, amivel az ember saját kezűleg (agyilag, idegileg) húzhatja ki magát a gondokból, melyeket amúgy nagyjából éppen ugyanő teremtett.”

vamos_miklos.jpg

Dr. Kádár Annamária: pszichológus, egyetemi adjunktus, a Mesepszichológia kötetek népszerű szerzője. Könyveiben a gyerekek érzelmi intelligenciájának fejlesztésével foglalkozik. “Én, mint a saját mesém hőse” címmel tartja előadását a fesztiválon. 

dr_kadar_annamaria.jpg

Bán Teodóra: a Budapesti Fesztivál és Turisztikai Központ, valamint a Szabad Tér Színház ügyvezetője.  Korábban balettművészként is sikeres pályát futott be, majd egy másik területen is meggyőző karriert épített fel.

ban_teodora.jpg 

Kriston Andrea: a Kriston Intim Torna megálmodója, a módszert egyre több helyen tanítják a világon. 1996 óta tanít a Szent Rókus Kórházban, másodszor választottak be a Magyar Nőorvos Társaság Nőgyógyászat-urológia Szekció vezetőségébe.

kriston_andrea.png

Katus Attila: Személyi edző, életmód tanácsadó, világ- és Európa–bajnok sportoló. 2012. októberében a MOB környezetvédelmi bizottságának tagja lett. Katusbody és Katusfoods márkák megálmodója.

katus_attila.jpg

Kerekasztal beszélgetéseink során olyan témákat vitatnak meg meghívottaink, amelyek a 21. században gyakori beszédtémák a nők és a társadalom körében. Az egyik résztvevői olyan anyák, akik a gyermeknevelés mellett a karrierjükről sem feledkeztek meg és a család mellett a munkájukban is kiteljesednek. S mégis hogyan egyeztethető össze a kettő? Erről mesélnek vendégeink: Dr. Dobó Ágnes, az IgazAnya blog írója, Lipcsei Betta, műsorvezető, Marton Adrienn privátséf és ételstylist, valamint Heitner Orsolya műsorvezető.

Másik kerekasztal-témánk a „sikeres nő” fogalmát járja körbe, ahol magas beosztásban, komoly felelősség mellett dolgozó hölgyek mesélnek a sikerükhöz vezető útjukról, az ezzel járó pozitív és negatív hatásokról. Vendégeink: Niszkács Anna a Gerbeaud Gasztronómia Kft. értékesítési és marketing igazgatója, Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és PR vezetője, Kiss Katalin a Kérastase (CZ/HU/SK) márkaigazgatója illetve Pödör Krisztina, Pödör Kft. ügyvezetője.

podor_krisztina.jpg

„Richter a Nőkért” a Womanity Fesztiválon

A Richter Gedeon Nyrt. a nőgyógyászatban meghatározó cégként kiemelt figyelmet fordít olyan programok támogatására, melyek értékesek a nők számára. Magyarországi központú multinacionális cégként kivételes rálátása van a magyar nők helyzetére abból adódóan, hogy korszerű nőgyógyászati készítmények fejlesztésével és forgalmazásával a nők egészségéről gondoskodik a tinédzser kortól kezdve egészen a változó korig. Ez a gondoskodás azonban felelősségvállalással is jár. A Társaság feladatának tekinti, hogy a nők lelki, társadalmi jólétéért is tegyen társadalmi szerepvállalása részeként. Ezért hívta életre a Richter a Nőkért Programot. A nők egészségének védelme, magának az alapító-névadó Richter Gedeonnak is személyes szívügye volt.

beke_zsuzsa_richter_gedeon_nyrt.jpg
Beke Zsuzsa – kormányzati kapcsolatok és PR vezető – Richter Gedeon Nyrt.

"A Richter a Nőkért Programunkkal igyekszünk a legtöbb nő számára valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, saját magunk, nőiségünk értékelését, a különlegesség elismerését minden életkorban. Hisszük, hogy a pozitív értékek képviselete mellett a közösségteremtő klubokkal, a nők számára fontos témákban folytatott párbeszéddel, vagy a Richter Aranyanyu díjazottjain keresztül inspiráló példák bemutatásával értéket teremtünk, és reméljük, hogy mindezek egy lépéssel közelebb visznek minket a nők testi-lelki, és társadalmi jólétének megteremtéséhez és fenntartásához."

A Richter a Nőkért egyik fontos eleme, a Nőnek lenni jó” program azt a tényt állítja a középpontba, miszerint a nők minden életkorban, minden életszakaszban boldognak érezhetik magukat – akár egy kedves, apró gesztus, nekik kijáró megkülönböztetett figyelem okán, akár az életük egy-egy markáns, a nőiséghez kötődő pillanatának megélésekor.

Richter Aranyanyu Díj

Elismerés nőknek, akik „csak” teszik a dolgukat, de munkájuk nélkül megállna a világ.

A Richter a Nőkért Program részeként, a 2011-ben alapított Richter Aranyanyu Díj Magyarországon egyedülálló kezdeményezés. A több mint egymillió forint összdíjazású, kifejezetten nőknek szóló elismerést a Richter Gedeon Nyrt. és a Rácz Zsuzsa író hívta életre.

marton_adrienn_privatsef_etelstylist.jpg

A díj célja a nők társadalmi megbecsülésének és önbecsülésének növelése. A díjat olyan nőknek ítélik oda, akik klasszikus, női segítő szakmákban dolgoznak, és munkájuk nélkülözhetetlen, mégis csekély anyagi és erkölcsi elismerésben van részük. Aranyanyukat négy kategóriában – pedagógus, orvosnő, egészségügyi és szociális szakdolgozó – a nagyközönség ajánlhat, a díjazottakról szakmai zsűri és közönségszavazás dönt.

A jelöléseket 2016. június 5-ig várják az alábbi honlapon: http://aranyanyu.hu/dij

„Ilyen Vagyok”
Országos edukációs és szemléletformáló kampány a Womanity Magazin szervezésében

Hogyan hatnak ránk a médiatartalmak? Ki mondja meg, milyen nőnek kell lennünk?

A női magazinok gyakran esnek negatív megítélés alá abban a tekintetben, hogy formálják az olvasó világképét, társadalmi tudatát, befolyásolják a közvéleményt vagy strukturálják a viselkedést.

Ezért is kiemelkedő a társadalmi felelősségük a nagy nyilvánosságot elérő médiák szerkesztőinek, még akkor is, ha a felületek legtöbbjének nem ez a felelősségvállalás a motorja, hanem a kattintás generáló, sok esetben félrevezető tartalomgyártás. 

12966804_1689473004661071_1442689070_n.jpg

Greame Burton szerint a női magazinokat az olvasó egyfajta szociális élményként fogja fel, hallgat a bennük leírt tanácsokra, mert értékelve, „megértve” érzi magát, mint nő.

Egy népszerű női platform gyorsan és könnyen válhat meghatározó információforrásunkká, szocializációs ágensünkké, ezért nyilvánvaló, hogy jelentős mértékben formálhatja a társadalmi életünket, kultúránkat, kapcsolatainkat. A Womanity Magazin azzal a céllal jött létre, hogy a női magazinvilág társadalomintegráló funkcióit erősítse. 

A Médiakép vs „Ilyen Vagyok” program célja és üzenete:

  • Felhívja a magyar  felnőtt- és gyermek médiafogyasztók figyelmét a tudatos média felhasználásra.
  • Összegyűjtse és bemutassa azokat a platformokat, melyek egy-egy saját projekttel, kampánnyal vagy tartalommal a női társadalom számára hiteles, hasznos és kultúraformáló erőt rejtő témákat boncolgatnak és/vagy kendőzetlen tényfeltárással dolgoznak.
  • Betekintést adjon a nőket megszólító platformok, magazinok működésébe, tartalomgyártási folyamataiba.
  • Edukációs-, és ösztöndíj programokkal segítse a hazai középiskolákban és felsőoktatásban tanuló diákok szemléletformálását.
  • Médiakutatók, piacvezető magazinok szerkesztői, médiaszakemberek bevonásával adjon betekintést a tartalomgyártásba.

A program részleteinek és lehetőségeinek bemutatása:
2016. 05. 15. Budapest, Millenáris Park

nevtelen_3_4.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr368647474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása