Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Brooklyn Beckham és az ökohatékony Pull & Bear

2016. szeptember 20. - Antalfy Krisztina

Ugord át az akadályokat, és kerülj a megfelelő helyre

Brooklyn a Pull&Bear új ”for&from” üzletet is meglátogatja Ferrolban (Spanyolországban), hogy népszerűsítsen egy olyan projektet, ami a fogyatékkal élő emberek szociális és munkaintegrációs támogatását célozza meg. Szeptember 22-én Brooklyn Beckham ellátogat a #PULLANDBEARHOUSE-ba, a márka új központjába, amelyet a legmagasabb környezethatékonysági, munkakényelmi és környezeti integárciós standardok szerint terveztek.

brooklyn_beckham_pull_bear_jump_barriers_and_be_in_the_right_place_1.jpg

A fiatal nemzetközi tehetség, Brooklyn Beckham fogja üdvözölni azokat, akik hozzájárultak a márka 25 éve fennálló sikeres útjához, az esemény mottója pedig:

„Ugord át az akadályokat, és kerülj a megfelelő helyre”.

A Pull&Bear, az Inditex Csoport  (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home and Uterqüe) tulajdonában lévő fiatal divatmárka először nyitja meg kapuit, hogy megmutassa a világnak a márka szívét és lelkét – azt a központot, ahol a kreatív és kereskedelmi részlegek működnek.

fotorcreated_81.jpg

Brooklyn és a Pull&Bear közös alapértékeket vallanak –  fiatalság, kreativitás, társadalmi és környezetvédelmi elkötelezettség és a nemzetközi szellem. Ezért, nincs olyan, aki jobban megfelelne, mint Brooklyn arra, hogy díszvendég legyen a Pull&Bear otthonában, a vadonatúj létesítményben, amit a legmagasabb környezethatékonysági szabványoknak megfelelően építettek, ahol üdvözölheti majd mindazokat, akik hozzájárultak a márka 25 éve tartó izgalmas útjához.

fotorcreatedfdsd.jpg

Ugord át az akadályokat, és kerülj a megfelelő helyre”- ez a mottója a Pull&Bear szívébe tett utazásnak. A szlogen üzenete arra bátorít mindenkit, hogy felülemelkedjenek a saját korlátaikon, azért, hogy betölthessék helyüket a világban. Brooklyn Beckham útja London utcáin keződik, ahol poggyász nélkül, könnyedén indul útnak, és csak a gördeszkáját viszi magával Spanyolországba, hogy csatlakozzon a Pull&Bear for&from üzletének megnyitójához Ferrolban, ami nagyon közel van a márka központjához. A COGAMI (Galíciai Egyesület a Fogyatékkal Élőkért) nevű civil szervezettel együttműködésben megvalósított új projekt keretében megvalósult üzletben olyan emberek dolgoznak, akik különböző testi és mentális fogyatékossággal élnek, és a projekt az ő teljes munkaerőpiaci integrációjukat célozza meg.

fotorcreateddaesd.jpg

A látogatás után Brooklynnak tovább kell mennie a közeli Narón településre (Coruña tartományba), hogy kinyissa a kapukat, és felfedje a világ előtt az új Pull&Bear Központot. Az épületet úgy tervezték, hogy illeszkedjen a körülötte lévő természetes környezetbe, valamint, hogy csökkentsék a környezeti hatásokat a hatékony vízfelhasználás, energiatakarékosság, a levegőminőség ellenőrzése és környezetbarát anyagok felhasználása által. Az új központ egyik legmeglepőbb része a jelentős biodiverzitást képviselő 30 000 négyzetméteres parkosított terület, amelyet helyi fajokkal ültetnek be, így jobban illeszkedik a  környező erdőhöz – ez a terület az alkalmazottak szabadidős tevékenységéhez lesz fenntartva.

img_7373.jpg

A Narónban található #PULLANDBEARHOUSE kapui mögött a divatmárka több mint 1000 helyi és nemzetközi vendéget fogad majd a zenei fesztivált is felvonultató rendezvényen. A divatipar, kultúra és művészet képviselői a Pull&Bear üzleteknek a világ minden részéről érkező alkalmazottaival, a logisztikai alkalmazottakkal, valamint a márka beszállítóival és barátaival fognak elvegyülni a 25 éves sikertörténet világraszóló ünnepségén egyetlen közös céllal:   „UGORD ÁT AZ AKADÁLYOKAT, ÉS KERÜLJ A MEGFELELŐ HELYRE.”

brooklyn-beckham-for-pullbear.jpg

A PULL&BEAR MÁRKÁRÓL

1991-es megalapítása óta a Pull&Bear arra koncentrál, hogy igazodjon a fiatal vásárlók igényeihez, és a hétköznapi, lezser divat rajongóinak közös pontjává vált. A Pull&Bear nem csak ruházatot és kiegészítőket gyárt, de olyan tereket is tervez, amelyek közvetítik a kínált termékek mögött álló üzenetet és érzelmeket. Sajátos stílusú, otthonos terek ezek, ahol az új bútorokat az újrafelhasznált tárgyakkal kombinálják, hogy azokhoz a házakhoz hasonló tereket hozzanak létre, ahol a fiatal célközönség szeret lakni. A Pull&Bear jelenleg több mint 950 üzletet működtet világszerte.

A márka 71 piacon van jelen – ezek közül kettőben kizárólag online a www.pullandbear.com weboldalon keresztül, amit havonta több mint 10 millióan látogatnak.

nevtelen_3_54.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4211731477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása