Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2016. október 14. - Antalfy Krisztina

Értékeljük a pillanatot! 

Egy tökéletes világban a dolgok úgy alakulnának, ahogy azt elképzeltük, és mindent megkapnánk, amit csak szeretnénk. Na de ki akar tökéletes világban élni, ahol egy csettintésre megkapunk mindent, ahol a gyümölcs éretten terem már a fán, ahol nincs tél, csak ragyogó napsütés? Én bizony nem, mert egy ilyen világban nincs vágyakozás és megszűnnek az álmok. Én viszont szeretem a dolgok apró tökéletlenségeit, pedig én is vágyom a jobbra, az idő múlását, holott én is imádtam a felhőtlen gyerekkort, és azt sem bánom, hogy a célok eléréséhez le kell küzdenünk az akadályokat, mert hiszem, hogy csak így tanulunk és fejlődünk, ami nélkül pedig olyan értelmetlenné válna az életünk.

fotorcreateddd_6.jpgKép1/2/3/4

És miután beköszöntött egy újabb péntek, ismét megosztom veled azt az 5 apróságot, amely boldoggá tette az elmúlt hetemet. Talán nem volt minden tökéletes, de azért remélem, hogy te is találsz benne egy kis inspirációs örömforrást...

♥ Hétfő

fotorcreated_101.jpgKép

♥ Kedd

fotorcreatedsdsa_4.jpgKép

♥ Szerda

fotorcreateddd_5.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreatedtz_1.jpg

♥ Péntek

fotorcreated_102.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr4111815485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása