Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2017. március 17. - Antalfy Krisztina

Értékeld a pillanatot

Minél régebb óta blogolok, annál jobban értékelem az őszinteséget, meg persze az őszinte embereket. Mivel én is őszinte embernek tartom magam, idővel őszintén elegem lett azokból, akik csak akkor voltak őszinték velem, amikor az érdekük úgy kívánta, amikor szükségük volt valamire – na, olyankor őszintén tudtak hízelegni, kedveskedni - aztán újra én lettem számukra a „Megsemlátlak lány” a tömegben. Persze én is követek el hibákat, mind a mai napig, én sem vagyok tökéletes, sem tévedhetetlen, de azt az egyet már én is megtanultam, nem pazarolhatok el felesleges perceket az életemből a felesleges emberekre.

fotorcreated_394.jpgKép1/2/3/4

Persze az őszinteségnek mindig ára van, mert míg a kegyes hazugság megsimogatja az ember lelkét, az igazság fájdalmat és sértődöttséget okoz. Ezt a saját bőrömön is gyakran megtapasztalom – a blognak köszönhetően napi szinten kapok hozzászólásokat, üzenetet. Ezek közül vannak őszinte építő kritikák, amiből tanulok, és van az a fajta zsigeri, gyűlölködő kritikák, amivel egyszerűen nem tudok mit kezdeni.

giphy_52.gif

Kezdetben egy-egy bántó beszólás miatt inkább magamba fordultam, és hosszú ideig csak a sebeim nyalogatására koncentráltam. Aztán rájöttem, hogy egy ember sem ér annyit, hogy rámenjen az időm, az egészségem, a hangulatom. Persze a mai napig hiszek abban, hogy inkább halljak egy igaz szó, mind 10 kicsi hazugságot, a hazug, gyűlölködő embereket már zsigerből kizárom az életemből. Így szép lassan a barátokból ismerősök, a haverokból pedig törölt kapcsolatok lettek.

 „A harcos nem attól harcos, hogy feladja, amit szeret, hanem hogy szereti, amit csinál. Egy jó harcos nem tökéletes, nem győz mindig, nem sérthetetlen. A jó harcos nagyon is sebezhető... Ez teszi igazán bátorrá! A harcos cselekszik, csak a bolond sír! Nincs olyan, hogy kezdet és vég, csak a tett van.”  Dan Millmann

giphy_1_1.gif

Szép lassan rádöbbentem, hogy tennem kell önmagamért, és többé nem vehetem magam körül olyan emberekkel, akik csak „lehúznak”. Így elhatároztam – ha csak apró lépésekkel is – innentől fogva csak olyat csinálok, amitől a lelkem megnyugszik, és újra szeretni fog bennem élni. Így jött az ölet, hogy minden héten írok egy listát 5 apróságról, ami valóban boldoggá tesz, őszintén és igazán…

Bízom benne nem voltam túl hosszas ebben a posztban, de remélem, kedvet kapsz, hogy Te magad is összeállítsd saját kis ötös listád…

♥ Hétfő

fotorcreated_395.jpg

♥ Kedd

fotorcreated_396.jpg

♥ Szerda

fotorcreated_397.jpg

♥ Csütörtök

fotorcreated_398.jpg

♥ Péntek

fotorcreated_399.jpg

Neked mi tette boldoggá a hetedet?

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr612368255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása