Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

Helló Május! Viszlát Április!

2017. május 04. - Antalfy Krisztina

Április, amit igazán szerettem benne

A múltkor hazafelé tartva a szokásos útvonalat kicsit megbonyolítottam, egy teljesen másik irányban indultam el az irodából. Az otthonom helyett a belváros felé vettem az irányt, felültem a kettes villamosra és elzötykölődtem egészen a Parlamentig, a közeli kávézóban vettem egy kávét, majd kiültem a Duna-partra, levettem a tűsarkúimat, és csak figyeltem a várost. Elgondolkodtam, vajon mikor is volt utoljára, hogy csak úgy csináltam valamit, ami más, mint a megszokott?

fotorcreated_479.jpgKép1/2/3/4

Néha én is belefáradok a mókuskerékbe, így vágyom, hogy olykor szétáradjon bennem az adrenalin, miközben mondjuk egy óriási hullámvasút első ülésén szabad utat engedek a hangomnak. Vagy arra, hogy hét közepén szabadságot vegyek ki, amikor minden ok nélkül leugranék vidékre, és csak bámulnám a csillagokat, úgy igazán közelről, mint ahogy a fővárosban nem lehet. Nem olyan rég én is elkészítettem a saját bakancslistámat, amin olyan dolgok szerepelnek, mint: úszkálás a delfinekkel, búvárkodás, ejtőernyőzés. Rájöttem, hogy bizony néha ki kell lépnünk saját kis komfortzónánkból, ha valóban meg akarjuk élni a pillanatot.
giphy_62.gif

Hiszek benne, hogy minden hónapnak megvan a maga szépsége, öröme, így összeszedtem az áprilisi pillanataimat, melyek az adott percben talán fel sem tűntek számomra, de így utólag boldog vagyok, hogy megtörténtek... 

♥ Újabb szépséggel gazdagodott a cipős szekrényem...

♥ A szép időt kihasználva befotóztuk az első áprilisi outfitet...

♥ A Húsvétot a családommal töltöttem vidéken...

Köri mama ismét kitett magáért... �� #cake #bunny #rabbit #cute #easter #instagram #mik #sógornőmmel

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

♥ Elugrottam Győrbe egy remek kis újságírói csapattal...

Danubius Újságírói Tanulmányút #hellogyőr#trendilátogatóközpont#EYOF

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

♥ A szeles hétvégén elugrottunk Nagykovácsiba, ahová egy remek kis outfit is velem tartott, így be is tudtuk fotózni...

♥ Mert imádok utazni, eleget tettem a meghívásnak, és elutaztam Zalakarosra, ahol két csodás napot tudtam eltölteni, távol a zajos fővárostól...

Egy tökéletes pillanat

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,


♥ Otthon kedves ilyen finom reggelivel várt, ami nem tett jót az alakomnak. Na, de ki tudna ennek ellenállni? 

Good morning! #goodmorning #morning #breakfast #mutimiteszel #food #foodstagram

Krisztina Antalfy (@voilamode13) által megosztott bejegyzés,

♥ Egész nap csak rohangáltam, így előkerült a kényelmes farmer és kedvenc balerinám...

♥ A pillanat, amikor rájöttem végre, hogy ez a kis fekete csipke darab valójában szemkötő....

 ♥ Újabb gyönyörű autó került hozzám tesztelésre. Bár nem szoktam túlságosan megszeretni ezeket a négykerekű szépségeket, de most ez az autó nálam a nagy ő...

Neked milyen volt az áprilisod?

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr3112480415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása