Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten….

2013. április 02. - Antalfy Krisztina

Már áprilist írunk és a nyári időszámítást is sikeresen átvészeltük, de a Tavasz még mindig nem akaródzik eljönni… Pedig joggal kijelenthetem, hogy a két Nyuszimnál talán senki sem várja jobban a kert virágba borulását és a friss hajtásokat az orgonafákon… hisz a színes divatmagazinok és a kábelrengeteg íze már nem az igazi számukra… De most őszintén nem kéne valami petíció félét benyújtani, vagy amolyan jól megfogalmazott fellebbezést valakinek odafentre? Mert igenis tiltakoznunk kell a számunkra eddig igen kedvezőtlen zord időjárás ellen… 

Addig is mielőtt ezt rendesen, tömören megfogalmaznánk, íme a múlt heti 5ös, ami bekerült életem lapjai közé… Önkéntesen és dalolva csokinyuszikat csomagoltam, egy villanás erejéig feltűntem a Híradóban este, főműsoridőben, főzőleckéket vettem, interjút készítettem, klaviatúrát koptattam, divatbemutatóra mentem, színházban nagyokat nevettem és csokitojásokat kerestem az esőben… Valahogy ilyen volt az elmúlt hét számomra. Na és Nektek?

♥ Már egy jó ideje nincsenek fent imádott vendégkörmeim, ami először iszonyúan hiányzott…mostanra viszont ismét megbarátkoztam a saját, természetes körmeimmel, melyeket azóta kedvemre lakkozhatok…

♥ A tavaszi tél és hóhelyzet ellenére beszereztem néhány gyönyörű hortenziát, melyek azóta is a szobámban várják türelmesen a kiültetést…

♥ Kit érdekelt a hideg és a havazás, hisz egy újabb hosszú hétvége várt Rám a héten…nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ilyenkor egyszerűen kár otthon maradni…

♥ A sáros, felhős idő ellenére sem feledkeztem meg családunk legrosszabb kiskutyájáról…esőkabát alá bújtunk és a morcos esőcseppek ellenére is egy jót sétáltunk a környéken… Igaz Zeusz jobban élvezte a pocsolyákat, mint én…

♥ Mire észbekaptam máris eljött a várva várt Húsvét…bár a harmadik X-et is betöltöttem már, ilyenkor épp úgy élvezem a csokinyuszik felkutatását, mint egy kisgyerek… Remélem Nektek is nagyon jól teltek a húsvéti ünnepek!


További szép napot! Vigyázz Magadra!
nevtelen_3_65.png

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1811924061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása