Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten…

2013. április 19. - Antalfy Krisztina

Azt hiszem még sosem vágyódtam el annyira a tengerhez, ki a szabadba, egy csendes erdei házba, vagy csak úgy a Duna-part mellé, mint péntek délután amikor hazafelé zötykölődtem a körúton. És azt hiszem ezt most mindannyiunk nevében kijelenthetem, nagyon hosszú volt ez a tél, így a legemberibb dolog, hogy elvágyódunk a szürke hétköznapokból, kitörnénk a mindennapi, megszokottá vált rutinból. Személy szerint épp annyira szükségem van egy kis pihenésre, mint az ízetlen ételnek a jól megérdemelt sóra.   

5 dologElég nehezen és lassan telt az elmúlt hetem. De, hogy milyen is volt azt a megszokott ötös listában most összeszedem Nektek, hátha találtok közte egy-egy inspiráló pillanatot…

♥ Zsúfolt nap, undok hétfő…nem szeretem korán kelés…nem szeretem éves szűrés miatt dokihoz menni, nem szeretem semmit ilyenkor. A kedves doki, egy váratlan telefonhívás és egy tálca málna az asztalomon végül feldobta a napomat…mégsem undok hétfő, mégsem olyan rossz nap, szeretem málna.

5 dolog ♥ Mit tehet egy lány, ha még csak kedd van és sehogy sem telik az idő? Gondol egyet és meglepi magát valami aprósággal…mondjuk felszabadul az ebay-re és meg sem áll két pár új cipőig, vagy a szerver lefagyásáig…

5 dolog♥ A hét közepén arra kerestem a választ, hogy családunk kedvenc répaterminátora, Pamacs elég szocializált és jól nevelt nyúllá nőtte vajon ki magát a nálunk töltött 2 év alatt ahhoz, hogy társaságba vigyem…a válasz sajnos továbbra is Nem, még mindig kis bogyó automatának képzeli magát és a határidőnaplóm sem hagyta hidegen… Amíg ő csócsált, én friss virágokkal leptem el a szobát. Délután kiürítettem a nagymami korú malacperselyem teljes beltartalmát, megleptem magam egy szellős ruhával és egy pár pötyi cipővel… Sosem tudok ellenállni az egyedi turik tavaszi kínálatának…

5 dolog♥ Vásárlási lázban égtem egész nap… még délelőtt megérkeztek az ebay-ről rendelt apróságaim, legalább is az egyik fele. Jó hosszú utat tettek meg Hong Kongból, amíg ideértek hozzám, de most már jó helyen vannak…  Persze nem értem be ennyivel…

5 dolog♥ Nem vagyok babonás, ezért ha péntek akkor nagytakarítás…és ebben a csodás, napsütéses időben amúgy is vétek lett volna tenni a semmit… szóval összekészítettem a harci felszerelésemet és belevetettem magam a tavaszi lakásfrissítésbe… így is épp elég sokáig lustálkodtak a porcicák az ágyam alatt… doromboljanak most már odakint… 

5 dologSzép hétvégét!

nevtelen_3.png
Ha tetszett a poszt, gyere a
VoilaMode Facebook oldalára, és természetesen az Instagram-on is követhetsz: @voilamode13.

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr8412367477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása