Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

5 dolog, amit a héten...

2013. július 12. - Antalfy Krisztina

Valami furcsa oknál fogva az elmúlt hét gyorsabban elrobogott mellettem, mint egy gyorsvonat. De nem lehet okom a panaszra, hisz elég sűrű és elég nyüzsis volt. Akadt elég munka, de a hétköznapi teendők közé is kiharcoltam magamnak egy kis hűvös csobbanást, pihentető barnulást, és még pár óra is kiesett, amit a Csajos délután számlájára írhatok.

És hogy milyen volt az elmúlt pár nap számomra? Ha hétfő, akkor itt az ideje a legújabb Eye Candy ötös listának…

1. Ezt neked Hétfő! Picit kitoltam a hétvégét és így egy nappal tovább élvezhettem a vidéki levegőt… Csak ajánlani tudom Nektek!

2. Mivel több ruhával jöttem haza, mint amennyivel nekiindultam a hétvégének, így a Keddet kikiáltottam a napnak, amikor is nagymosást kellett tartanom…

3. A hét harmadik napja elég hervasztónak indult, de ágyba kaptam a reggelit, így teli pocakkal, mosollyal az arcomon vághattam neki a Szerdának…

4. Na jó, apácának azért nem álltam be, de szabadnapomon sokkal izgalmasabb 50 gyerek mellett segédtanárként önkénteskedni, és valódi gőzmozdonyokon száguldozni, mint virtuális báránykáimat megetetni online farmomon.

5. Mert nem bírtam tovább a városi dzsungelben ezt a nagy nyári forróságot, Péntek délután ismét összeszedtem magam, és persze csak is a legszükségesebb gardróbmennyiséget picurka bőröndömbe… és újra azon kaptam magam, hogy a Balaton partján sétálok… :)


Képek: 
http://pinterest.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr2512657273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása