Az oldal, ahol Te vagy a divat közepe

VoilaMode

VoilaMode

LENOVO IdeaTab A1000 tablet // TESZT

2013. szeptember 30. - Antalfy Krisztina

A hordozható kisokos

Nagy fába vágtam a fejszém… A Lenovo cégtől a napokban tesztelésre kaptam egy táblagépet. Mindig is érdekeltek a legújabb technikai kütyük, de eddig csak felszínesen foglalkoztam velük, szép forma, tetszetős dizájn és jött a szerelem első látására, na meg a kell szindróma. De ma már tudom, hogy a csajos külső messze nem elég, több is kell ahhoz, hogy elégedett legyek egy adott termékkel. Az alábbi posztban nagyító alá vettem a Lenovo IdeaTab A1000 tabletet, ami szerintem nem csupán trendi, de elég praktikus is ahhoz, hogy megkönnyítse a mindennapjainkat… legyen szó kommunikációról, vagy szórakozásról.

Lenovo teszt

Alig bírtam magammal, amikor megtudtam, hogy egy futár fogja házhoz szállítani az általam kiválasztott Lenovo IdeaTab A1000 tabletet. A választás részben azért esett erre a darabra, mert úgy gondoltam ez egy olyan technikai eszköz, ami méretének köszönhetően könnyedén elfér a kezünkben és egy női táskában is… így kedvemre magammal cipelhetem, ahova csak akarom, és mégsem okoz gondot a tárolása.

Lenovo-tesztValódi cipőimádó és még nagyobb táskagyűjtő vagyok, de mai felgyorsult világunkbanegy Nőnek több kell egy divatos ruhánál, egy dögös tűsarkúnál, egy óriási pakolós táskánál és némi csillogó kiegészítőnél… ahhoz, hogy felvegyük a városi dzsungelritmusát, bizony szükségünk van egy szuper okoskészülékre is. Ilyen lehet a Lenovo IdeaTab A1000 tabletje, mely könnyű, egyszerű a használta és bárhova magunkkal vihetjük, legyen szó munkahely, suli, vagy egy izgalmas péntek esti randevú… a választás a Te kezedben van.

Lenovo tesztDe lássuk mit is tapasztaltam?
Gyártó: Lenovo
Modell: 
IdeaTab A1000

1. Csomagolás és tartozékok:

Minden különösebb csillogástól, túl sok felirattól mentes fehér dobozban van a gép. A fedlapon a Lenovo logó mellet a készülék fotóját láthatjuk. A tetőt levéve azonnal megpillanthatjuk a szépen kidolgozott, lekerekített sarkokkal rendelkező táblagépet.

Lenovo tesztA Lenovo IdeaTab A1000 tabletjét kiemelve a dobozból azt tapasztaltam, hogy igazán könnyűre és viszonylag vékonyra sikeredett, mindössze 10,7 mm vastag és 340 g. Közvetlenül a készülék alatt két kis fakkban találjuk a hozzá tartozó eszközöket, hálózati töltő, fülhallgató és az ismertető füzetecske.

Lenovo tesztA mérete tökéletesen passzol olvasáshoz, zenehallgatáshoz és internetböngészéshez. Amikor pedig épp nem használod, könnyedén zsebre teheted.

2. Külső:
Nagyon kellemes kézbe venni, nincs az az érzésed, hogy túl nagy, ezért nehéz egy kézben megtartani, egyensúlyozni vele, mint a 10 colosok esetében. Az előlapon lent, középen találjuk a Lenovo feliratot és fent az előlapi kamera lencséjét, mely 0,3 megapixeles. Hátlapi kamerája viszont nincs…

Lenovo-teszt3. Belső:
A megnyerő külső alatt egy Android™ 4.1.2 Jelly Bean operációs rendszer lapul, bővíthető memóriával. Bár nem ültem rajta a nap 24 órájában, de amikor esténként “rávetettem magam” azt vettem észre, hogy elég gyors, és hamar reagál… programok telepítésekor, mappák megnyitásakor.

4. Memória tárhelye:
- 
RAM: 1 GB-os LP-DDR2
- Belső tárhely: 4 GB/8 GB/16 GB eMMC
- Bővíthető tárhely: Max. 32 GB (microSD kártyával)

Lenovo teszt5. Akkumulátor:
Közel másfél hétig élvezhettem ezt a kis szépséget, és csak utolsó nap esett le, hogy ez idő alatt nem is kellett elővegyem a töltőjét a dobozból.

Nyers adatok:
- 
3500 mAh Li-polimer
- 8 óra Wi-Fi kapcsolaton keresztüli böngészés
- 6 óra videólejátszás
- legalább 2 hét készenléti idő

Lenovo teszt 6. Kapcsolat és rádió:
- 
WiFi (WLAN 802.11b/g/n)
- Bluetooth® 4.0
- FM-vevőegység
- GPS

7. Zenei élmény:
A 7″-os IdeaTab A1000 táblagépet bizony kis mérete ellenére is számos olyan funkcióval elláttak, amelyek fantasztikus zenehallgatási élményt biztosítanak. A Dolby® hangbővítmény hangosabb, természetesebb és torzításmentes hangzást kínál, akár fejhallgatón, akár a beépített hangszórókon keresztül.  Így tökéletes élmény a zeneszámok meghallgatása és a YouTube videók végignézése is.

Lenovo teszt 8. Kamera:
Egy nagy szívfájdalmam volt a Lenovo IdeaTab A1000 tabletjét illetően… mégpedig az, hogy nincs hátlapi kamerája. Így újságíró/bloggerként sajnos nem tudtam kedvemre használni, mert bár önmagamról bármikor közzé tehettem volna képet a neten, de fotózni már nem tudtam vele… 

Lenovo tesztPersze ez előny is lehet, ha szeretünk videó chatelni a haverokkal, vagy a főnökünkkel 

9. Kijelző adatok:
Típusa: kapacitív* (modernebb érintőkijelző)
Mérete: 7,0″ TN 70%-os színskálával (NTSC).
Felbontása: 1024 x 600 pixeles.

Lenovo-teszt10. Gombok:
- bekapcsológomb
- hangerőgomb

Összefoglalva:
Nagyon tetszetős, a hétköznapjainkat megkönnyítő, viszonylag jól felszerelt táblagépet készített a Lenovo. Bátran magunkkal vihetjük szinte bárhová. Jó fogással rendelkezik.

Lenovo teszt Üzemideje kialakítása ellenére nagyon is jónak mondható. Természetesen, ha egész nap a játszunk rajta, vagy rajta töltjük Facebook és Instagram függőségünket akkor ez az idő lerövidül. A YouTube videók, és filmek terén is jónak bizonyult, nem akadozott, ahogy a rátelepített játék sem. És mindezt elérhető áron kapjuk készhez… (olyan 40.000 Ft).

További információ:
http://www.lenovo.com/hu/hu/

Köszönöm, hogy elolvastál! Szeretettel várlak vissza!

nevtelen_3.png

Ha tetszett a poszt, gyere a VoilaMode Facebook oldalára, és az Instagram-on is megtalálsz: @voilamode_

A bejegyzés trackback címe:

https://voilamode.blog.hu/api/trackback/id/tr1814195101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása